A A+ A++

W związku z sytuacją epidemiologiczną ulegają zmianie procedury załatwiania spraw w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Radzyminie.

Spółka nieprzerwanie dostarcza uzdatnioną wodę i odbiera ścieki komunalne. Z uwagi na realizację tych dwóch bardzo ważnych zadań publicznych, w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, wprowadziliśmy niezbędne ograniczenia. Z myślą o interesantach przedstawiamy szereg rozwiązań, które pomogą zdalnie realizować Obsługę Klienta.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Do odwołania nie ma możliwości załatwienia spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie spółki. Klienci mogą się z nami kontaktować:

  • telefonicznie: (22) 786 52 96 (97)
  • elektronicznie – adres e-mail: [email protected] lub E-Bok
Rozliczenia / faktury/windykacja
W sprawach dotyczących rozliczeń finansowych, wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur, windykacji należy kontaktować się telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres [email protected]
Podpisywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków.
Wymagane dokumenty do podpisania umów należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub elektronicznie na adres [email protected]. Po weryfikacji dokumentów zostanie przygotowana i przesłana Państwu umowa, którą należy podpisać i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Komunalna 2, 05-250 Radzymin.
PION TECHNICZNY
1. Składanie wniosków oraz wydawanie warunków technicznych do realizacji przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wnioski można przekazywać do spółki drogą elektroniczną na adres [email protected], za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Komunalna 2 05-250 Radzymin.
Warunki techniczne będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (zaznaczyć odpowiednio na wniosku).

2. Uzgadnianie dokumentacji projektowej.
Dokumentację do uzgodnienia należy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Komunalna 2 05-250 Radzymin.
Uwagi do projektów będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Uzgodniona dokumentacja techniczna będzie wysyłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.

3. Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Wykonywanie przyłączy jest możliwe do sieci, na które spółka posiada pozwolenia na eksploatację wydane przez odpowiedni organ nadzoru budowlanego.

Wnioski o nadzór nad budową przyłączy (Dzienniczek budowy)

Wnioski o nadzór należy składać drogą mailową na adres [email protected]. Wniosek musi zawierać dane firmy realizującej przyłącze, imię i nazwisko kierownika budowy, decyzję na zajęcie pasa od zarządcy drogi, oraz dokładny adres budowanego przyłącza (lub skan strony projektu zawierającej dane prowadzonej budowy).

Wniosek o nadzór można przekazywać również do spółki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres ul. Komunalna 2 05-250 Radzymin.

Dzienniczki budowy wraz z fakturą za nadzór będą wysyłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy lub w formie pisemnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Prowadzenie budowy przyłączy

Po otrzymaniu Dziennika budowy należy zgłosić telefonicznie rozpoczęcie budowy przyłącza pod nr 698 674 693 lub 728 959 565.

Nadzór w terenie odbywa się przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa m.in. zasady odległości 2m oraz zabezpieczeniu pracowników Wykonawcy w środki ochrony osobistej (maski, rękawice). Dopuszcza się prowadzenie zdalnego nadzoru, polegającego na przesłaniu drogą elektroniczną szczegółowej dokumentacji fotograficznej budowanego przewodu na całej jego długości.

Ze względu na sytuacją epidemiologiczną sposób włączenia do sieci oraz montaż wodomierza tylko według wskazówek podanych przez nadzór techniczy Spółki.

Protokół odbioru technicznego przyłącza zostanie wysyłany do Inwestora drogą elektroniczną lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wystawienia protokołu odbioru przez spółkę oraz sporządzenie umowy na zaopatrzenie w wodę/ odbiór ścieków na zasadach określonych wyżej.

POGOTOWIE WODOCIĄGOWE

Zgłoszenia o awariach sieci przyjmowano są całodobowo:

  • Awaria sieci wodociągowej 22 786 66 44
  • Awaria sieci kanalizacyjnej 22 786 50 11

PUNKT ZLEWNY
Ścieki dowożone przyjmowane są w godz. 6.30 – 17.30

Więcej informacji z Radzymina

Komentarze

komentarzy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZakażony personel medyczny w szpitalu w Zgierzu
Następny artykułNBA: Zobacz najgorsze decyzje sędziów z ostatnich lat!