“Po kilku pierwszych dniach działania godzin dla seniorów w sklepach oceniamy, że jakkolwiek intencje ustawodawcy były podyktowane względami bezpieczeństwa i troską o osoby starsze, to w praktyce rozwiązanie wymaga w najlepszym razie korekty” – czytamy w opublikowanym w poniedziałek na Twitterze wpisie Polskiej Izby Handlu.
Z kolei na stronie PIH, czytamy, że sygnały docierające od handlowców wskazują, że “rozwiązanie to nierzadko paraliżuje pracę sklepów”.
zobacz także:
“Przed placówkami detalicznymi dochodzi do niepotrzebnych nieporozumień i konfrontacyjnych sytuacji, ponieważ nie każdy chce się dostosować do zasad, a personel nie możliwości legitymowania klientów”. Największy problem – jak informuje Izba – dotyczy małych placówek, gdzie nie ma ochrony.
„Nie ma jasnych wytycznych, co zrobić, jeśli klient spróbuje siłą wtargnąć do sklepu, nie będzie chciał odpowiedzieć ile ma l … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS