A A+ A++
Chodzi o reklamę leku przeciwwirusowego Neosine Forte. W spocie reklamowym i na grafikach widać, bowiem wizualizację wirusa, który w ostatnich dniach jednoznacznie kojarzy się z COVID-19. Reklama miala wprowadzać konsumentów w błąd. 

Wycofanie reklamy to decyzja Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Zdaniem GIF reklama wprowadza odbiorców w błąd.

– Zawarty w niej przekaz, sugerujący jakoby produkt leczniczy Neosine Forte tabletki wykazywał aktywność wobec koronawirusa COVID-19 i tym samym może być stosowany w zapobieganiu i leczeniu zakażeń koronawirusem COVID-19, nie znajduje potwierdzenia ani w treści zatwierdzonej Charakterystyki Produktu Leczniczego ani w treści ulotki dla pacjenta – uzasadniono. – W ocenie organu, przedmiotowa reklam w sposób wyjątkowo nieetyczny wykorzystuje obowiązujący na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemii w związku z zakażeniem koronawirusem COVID-19 i związane z zaistniała sytuacją uczucie lęku i zagrożenia w społeczeństwie.

Jak podaje portal wirualnemedia.pl, producent twierdzi, że wizualizacja wirusa była wykorzystywana w komunikacji marketingowej Neosine Forte od sześciu lat i nie była wcześniej kwestionowana przez GIF.

Facebook

Twitter

Pinterest

WhatsApp

Poprzedni artykułPosłanka z Łodzi interweniuje ws. firmy Amazon
Następny artykułNatalia Bakalarz – jej głos warto usłyszeć
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie daj się stresowi zostając w domu
Następny artykułKolejny przypadek zakażenia koronawirusem w powiecie jasielskim. W Przemyślu zmarła kobieta