Nowa formuła sklepu ma zapewnić wygodę robienia zakupów oraz w czasie epidemii koronawirusa zwiększyć bezpieczeństwo klientów.
Koronawirus. Serwis specjalny
– Naszym priorytetem jest zapewnienie Klientom bezpieczeństwa, poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami. Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu spółki Stokrotka.
Zakupy online na stronie www.sklep.stokrotka.pl można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w supermarkecie Stokrotka w galerii Olimp w Lublinie.
Klient może zapłacić za zakupy w chwili składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową.
Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.
Warto także dodać, że galeria Olimp dysponuje dużym parkingiem.
Stokrotka w całej Polsce posiada dziś ok. 750 sklepów, najwięcej na Lubelszczyźnie.
Koronawirus w Polsce. Mapa zakażeń
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS