A A+ A++

Nowa formuła sklepu ma zapewnić wygodę robienia zakupów oraz w czasie epidemii koronawirusa zwiększyć bezpieczeństwo klientów.

Koronawirus. Serwis specjalny

– Naszym priorytetem jest zapewnienie Klientom bezpieczeństwa, poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami. Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu spółki Stokrotka.

Zakupy online na stronie www.sklep.stokrotka.pl można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w supermarkecie Stokrotka w galerii Olimp w Lublinie.

Klient może zapłacić za zakupy w chwili składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową.

Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.

Warto także dodać, że galeria Olimp dysponuje dużym parkingiem.

Stokrotka w całej Polsce posiada dziś ok. 750 sklepów, najwięcej na Lubelszczyźnie.

Koronawirus w Polsce. Mapa zakażeń

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRumskie tancerki rozsławiły miasto
Następny artykułRegionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej wspiera Megrez