A A+ A++

Ogłoszenie o ograniczeniach w wykonywaniu zadań

w Starostwie Powiatowym w Żninie

z dnia 2 kwietnia 2020 r.

(obowiązuje od dnia 6 kwietnia 2020 r.)

 

Na podstawie §13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii zmienia się zasady przyjmowania klientów:

I. Wyłącza się bezpośrednią obsługę klientów. Czynne wyłącznie wejście główne do urzędu (wejście od strony podjazdu oraz winda zostają wyłączone z użytkowania). W urzędzie na parterze mogą przebywać maksymalnie 2 osoby oczekujące.

Apelujemy o przesyłanie wszelkiej korespondencji drogą elektroniczną (e-mail do wydziału merytorycznego lub [email protected] lub www.epuap.gov.pl) lub drogą pocztową na adres Urzędu: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin.

Przyniesione wnioski/pisma należy wrzucić do przygotowanej na parterze w tym celu urny (skrzynki na dokumenty wielkogabarytowe), gdzie następuje ich kwarantanna do następnego dnia roboczego. Potwierdzenia wpływu dokonywane będą wyłącznie na ofertach złożonych w postępowaniu przetargowym.

W wyjątkowo pilnych sytuacjach prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z wydziałem merytorycznym załatwiającym sprawę. Poniżej wykaz dyżurnych nr kontaktowych oraz adresów mailowych poszczególnych Wydziałów (czynnych w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30)

Gwarantujemy obsługę jedynie nr telefonów i adresów mailowych dyżurnych wskazanych w tabeli powyżej.

Pełen wykaz spraw, które można załatwić w urzędzie wraz z wykazem nr telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych pracowników znajduje się pod linkiem https://bip.powiatzninski.pl/dokumenty/menu/93. Ze względu na dużą absencję pracowników nie gwarantujemy jednak obsługi wszystkich nr telefonów i skrzynek mailowych. Należy traktować je jako dodatkowe.

Wszelkie wnioski i formularze do poszczególnych spraw dostępne są pod adresem: http://eboi.powiatzninski.pl/dokumenty

II. W zakresie Wydziału Komunikacji i Dróg:

1. Obsługa w Wydziale Komunikacji i Dróg odbywać się będzie w godzinach 7.30 – 13.00. Obsługiwane będą wyłącznie sprawy pilne wymagające bezpośredniej wizyty w urzędzie.

2. W celu załatwienia sprawy najlepiej wcześniej telefonicznie skontaktować z Wydziałem Komunikacji i Dróg.

3. Pojazdy zakupione od dnia 1.03.2020r. będą rejestrowane dopiero od dnia 1.06.2020 r. Dotyczy to:

–  rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej

– nabycia lub zbycia pojazdu zarejestrowanego,

dla których termin rejestracji  oraz zgłoszenia zbycia/ nabycia został wydłużony do 180 dni.

4. Pierwszeństwo w obsłudze będą miały osoby umówione telefonicznie.

5. Kasa czynna w godzinach 7.45 – 13.00.

6. Realizowany jest system pracy zdalnej dla części urzędników.

7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na „Przeprowadzenie robót termomodernizacyjnych w budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie” zgodnie z postanowieniami SIWZ (bez zmian).

Starosta Żniński

Zbigniew Jaszczuk

Ogłoszenie w formacie .docx  – pobierz

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWHO: 95 proc. ofiar śmiertelnych koronawirusa w Europie to osoby po 60. roku życia
Następny artykułŚWIĘTA TYLKO Z TV REGIONALNĄ