Ogłoszenie o ograniczeniach w wykonywaniu zadań
w Starostwie Powiatowym w Żninie
z dnia 2 kwietnia 2020 r.
(obowiązuje od dnia 6 kwietnia 2020 r.)
Na podstawie §13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii zmienia się zasady przyjmowania klientów:
I. Wyłącza się bezpośrednią obsługę klientów. Czynne wyłącznie wejście główne do urzędu (wejście od strony podjazdu oraz winda zostają wyłączone z użytkowania). W urzędzie na parterze mogą przebywać maksymalnie 2 osoby oczekujące.
Apelujemy o przesyłanie wszelkiej korespondencji drogą elektroniczną (e-mail do wydziału merytorycznego lub [email protected] lub www.epuap.gov.pl) lub drogą pocztową na adres Urzędu: Starostwo Powiatowe w Żninie, ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin.
Przyniesione wnioski/pisma należy wrzucić do przygotowanej na parterze w tym celu urny (skrzynki na dokumenty wielkogabarytowe), gdzie następuje ich kwarantanna do następnego dnia roboczego. Potwierdzenia wpływu dokonywane będą wyłącznie na ofertach złożonych w postępowaniu przetargowym.
W wyjątkowo pilnych sytuacjach prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy z wydziałem merytorycznym załatwiającym sprawę. Poniżej wykaz dyżurnych nr kontaktowych oraz adresów mailowych poszczególnych Wydziałów (czynnych w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30)
Gwarantujemy obsługę jedynie nr telefonów i adresów mailowych dyżurnych wskazanych w tabeli powyżej.
Pełen wykaz spraw, które można załatwić w urzędzie wraz z wykazem nr telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych pracowników znajduje się pod linkiem https://bip.powiatzninski.pl/dokumenty/menu/93. Ze względu na dużą absencję pracowników nie gwarantujemy jednak obsługi wszystkich nr telefonów i skrzynek mailowych. Należy traktować je jako dodatkowe.
Wszelkie wnioski i formularze do poszczególnych spraw dostępne są pod adresem: http://eboi.powiatzninski.pl/dokumenty
II. W zakresie Wydziału Komunikacji i Dróg:
1. Obsługa w Wydziale Komunikacji i Dróg odbywać się będzie w godzinach 7.30 – 13.00. Obsługiwane będą wyłącznie sprawy pilne wymagające bezpośredniej wizyty w urzędzie.
2. W celu załatwienia sprawy najlepiej wcześniej telefonicznie skontaktować z Wydziałem Komunikacji i Dróg.
3. Pojazdy zakupione od dnia 1.03.2020r. będą rejestrowane dopiero od dnia 1.06.2020 r. Dotyczy to:
– rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej
– nabycia lub zbycia pojazdu zarejestrowanego,
dla których termin rejestracji oraz zgłoszenia zbycia/ nabycia został wydłużony do 180 dni.
4. Pierwszeństwo w obsłudze będą miały osoby umówione telefonicznie.
5. Kasa czynna w godzinach 7.45 – 13.00.
6. Realizowany jest system pracy zdalnej dla części urzędników.
7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na „Przeprowadzenie robót termomodernizacyjnych w budynku przy ulicy Szpitalnej 32 w Żninie” zgodnie z postanowieniami SIWZ (bez zmian).
Starosta Żniński
Zbigniew Jaszczuk
Ogłoszenie w formacie .docx – pobierz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS