A A+ A++

Firma IFS poinformowała o wprowadzeniu do oferty rozwiązania noszącego nazwę IFS Remote Assistance, które wykorzystuje technologię rzeczywistości połączonej (z ang. Merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji.

Dzięki rozwiązaniu IFS Remote Assistance przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, pozwalające łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych.

Narzędzie zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, a dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu, pracownicy uzyskują dostęp do wiedzy specjalistycznej.

Zobacz również:

Aplikacja wspiera takie funkcje, jak telestracja (czyli przekazywanie obrazu na komputer określonego użytkownika), udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie oraz znakowanie zgłoszeń.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFacebook prezentuje nowy Messenger dla Windows i macOS, będą rozmowy wideo
Następny artykułWojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Dofinansowanie wynagrodzeń dla pracowników