A A+ A++

Volkswagen Golf, T-Cross czy Tiguan, a może Passat na jedno kliknięcie i bez wychodzenia z domu? Producent wprowadza właśnie nową, ogólnopolską platformę sprzedaży samochodów – tym samym potwierdzają się nasze wcześniejsze doniesienia o szykowanej przez VW zmianie (CZYTAJ WIĘCEJ). Rozwiązanie niemieckiej marki można określić “tarczą antykryzysową” na ciężkie czasy. Przypominamy, że w pierwszych dwóch dekadach marca zarejestrowanych zostało ok. 22 tys. aut osobowych, to niemal 23 proc. mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku. W ocenie analityków rynku depresja w wyniku koronawirusa jeszcze się pogłębi. Stąd zmiana taktyki VW…

Samochód z internetu. Kto zaspał, a kto wyprzedził koronawirusa? Sprawdziliśmy
Samochód z internetu. Kto zaspał, a kto wyprzedził koronawirusa? Sprawdziliśmy

Zobacz również

– Volkswagen wprowadza właśnie nowatorski projekt pod nazwą Volkswagen e-Home, który stanowi optymalne rozwiązanie dla wszystkich, chcących uzyskać spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu – powiedział Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce. – Wynosimy obsługę klientów przez internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy komfort, jak i bezpieczeństwo, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznaczył.

Jak działa Volkswagen e-Home?

Platforma sprzedażowa na stronie od-reki.volkswagen.pl pozwala zapoznać się z listą samochodów dostępnych w poszczególnych salonach niemieckiej marki w Polsce. Kolejnym krokiem po wyszukaniu odpowiedniego auta jest wideokonferencja z doradcą Volkswagen e-Home.

Volkswagen Golf VIII / Volkswagen

Volkswagen zapewnia, że zespół ekspertów to wyszkoleni specjaliści, którzy mogą odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące samochodu oraz oferty finansowej. Zainteresowany nowym autem może też liczyć na wsparcie m.in. przy opracowaniu dedykowanej oferty i pomocy w kontakcie z dilerem, aż od momentu odbioru czterech kółek.

– Klient zyskuje więc własnego asystenta, prowadzącego go przez proces wyboru i zakupu wymarzonego auta. Co ważne, rozwiązanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dok … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUszkodził 3 zaparkowane samochody. Był pijany
Następny artykuł“Maseczka dla Medyka” – konkurs rękodzielniczy