A A+ A++

Istnieje kilka podstawowych kwestii, o których powinniśmy zdecydować, będąc na etapie poszukiwań wykonawcy. Chcąc powierzyć wykonanie jej profesjonalistom, dobrze jest określić własne oczekiwania — między innymi to, czy w naszym wypadku warto inwestować w CMS.

CMS – czym jest i dla kogo?

CMS, czyli Content Management System, to system do zarządzania treściami na stronie internetowej. Innymi słowy, jest panelem administracyjnym pozwalającym na dodawanie nowych wpisów, edycji istniejącego kontentu oraz samodzielnego dodawania zdjęć. Jest narzędziem dla tych, którzy pragną na swojej stronie prowadzić bloga z częstymi publikacjami. Musimy pamiętać, że prowadzenie go jest rzeczą mocno czasochłonną. Taka aktywność wymaga przygotowywania regularnie nowych tematów oraz redagowania treści. Nieodłącznym elementem będzie też tworzenie lub wyszukiwanie i skalowanie grafik. Oczywiście w przypadku, gdy nie posiadamy wiedzy czy talentu do tworzenia angażujących tekstów, będziemy zmuszeni do zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za redagowanie wpisów na bloga. Możemy wybrać wykonanie dedykowanego dla nas systemu lub skorzystać z darmowego. Tutaj uwaga: użycie bezpłatnego CMSa wcale nie oznacza tego, że wykonanie strony będzie tańsze. Dzieje się tak, ponieważ narzędzie to należy odpowiednio skonfigurować i zainstalować. Dlatego warto odpowiedzieć sobie na pytanie — czy planujemy dodawać treści kilka razy w tygodniu, a może lepiej rozejrzeć się za innym rozwiązaniem?

Czy w stronach bez CMSa można zmieniać treść?

W stronach bez CMSa również można zmieniać treści pod warunkiem, że w zawartej z wykonawcą umowie będzie taki zapis. Właśnie takie rozwiązanie proponuje Webament. Agencja, która wyróżnia się na rynku tym, że oferuje usługę wykonania strony internetowej w abonamencie. W opłacie miesięcznej otrzymamy: responsywną stronę internetową wykonaną w ciągu 30 dni, domenę, hosting, logo, wsparcie techniczne przez cały okres trwania umowy, możliwość dokonywania aktualizacji treści, a to wszystko oprawione w przystępną dla klienta umowę. Można by rzec, że proponowana klientom oferta jest opcją all inclusive. Jeżeli nie planujemy dodawać na stronę treści codziennie, to usługa Webamentu jest warta uwagi. W dodatku ta oferta nie wymaga wnoszenia opłaty początkowej. Dla porównania przytoczę, że standardowe oferty, gdzie płatność jest z jednorazowa, to średnio 2,500 złotych. Decydując się na ofertę strony w abonamencie, unikniemy kłopotów związanych z aktualizacją treści, ponieważ zostaną one wprowadzone przez profesjonalistów.

Inwestuj z głową

Jeżeli odpowiedzieliśmy już sobie na pytanie, jak często będziemy aktualizować treści na stronie, to wybór między stroną z CMSem, a tą aktualizowaną przez obsługę nie powinien być trudny. Zamiast przeznaczać budżet na funkcjonalność, z której nie będziemy w pełni korzystać, możemy zwyczajnie zaoszczędzić pieniądze lub wydać je na działania promocyjne dla naszej marki. Jeżeli posiadamy już fanpage firmy na Facebooku, to możemy pomyśleć nad reklamą, która zachęci potencjalnych klientów do odwiedzenia naszej nowej witryny.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrawdziwa wiosna dopiero w drugiej połowie kwietnia
Następny artykułOdłożona decyzja w sprawie Norisringu