W ramach wsparcia komunikacji zmiany można skorzystać z modeli opracowanych przez psychologów i ekspertów ds. zarządzania organizacją. Bardzo istotną kwestią jest odpowiednie rozplanowanie komunikatów w czasie i zadbanie o morale zespołu, którzy przechodzi przez kolejne stadia „godzenia się” z nieuchronnością zmiany.
W załączeniu przysyłamy wypowiedź Iwony Kubicz, eksperta Procontent na temat prawidłowego sposobu komunikacji zmiany. W materiale audio znajda Państwo m.in. informacje dotyczące stosowania modeli komunikacji zmiany, kolejnych etapów i narzędzi, które w tych etapach można wykorzystać, zasad pracy zarządu i zespołów komunikacji wewnętrznej oraz dialogu z pracownikami, zarządzania emocjami i budowania na nowo motywacji w zespole.
- Materiału można posłuchać TUTAJ.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS