A A+ A++

Najnowsze wyniki „Monitora satysfakcji klientów banków”, opracowanego przez firmę badawczą ARC Rynek i Opinia, potwierdzają coraz wyższą pozycję Getin Noble Banku w obszarze jakości obsługi zdalnej. W ostatniej edycji badania bank znalazł się w TOP3 m.in. w kategorii bankowości mobilnej i internetowej. W aplikacji Klienci szczególnie docenili łatwość aktywacji oraz możliwość zakładania nowych produktów. W bankowości internetowej najwyżej ocenione zostały sprawność funkcjonowania, łatwość nawigacji i możliwość kontaktu z bankiem za pomocą tego kanału.

„Monitor satysfakcji klientów banków” to nie jedyne wyróżnienie, potwierdzające zadowolenie Klientów z bankowości mobilnej. W minionym roku Getin Noble Bank uplasował się na II miejscu w kategorii „Bankowość mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.

Wysoka jakość obsługi i dostarczenie optymalnych rozwiązań, które usprawnią Klientom codziennie bankowan … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPłyn z Orlenu w Intermarche. Jest odpowiedź sieci
Następny artykułRally Kazakhstan zmienia termin