Beneficjentem pakietu antykryzysowego Google’a są małe biznesy oraz organizacje pozarządowe, które otrzymają 200 milionów dolarów. Ponadto Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) będzie mogła skorzystać z 250 milionów dolarów grantów reklamowych. Pomogą one w kierowaniu informacji dotyczących ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
Ponadto instytucje akademickie i badacze będą mogli liczyć na 20 milionów dolarów dofinansowania na korzystanie z usług Google Cloud, w celu analizy danych i przyspieszeniu badań nad koronawirusem. Natomiast 340 milionów dolarów przypadnie w udziale małym i średnim przedsiębiorstwom korzystającym z reklam Google na wsparcie działań reklamowych i docieranie do klientów w trudnych warunkach. Ponadto Google wesprze również produkcję respiratorów oraz maseczek ochronnych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS