A A+ A++

Światowa Organizacja Turystyki szuka rozwiązań, które mogłyby zmniejszyć negatywny wpływ epidemii koronawirusa na turystykę. I prosi o zgłaszanie ich do konkursu.

Światowa Organizacja Turystyki Narodów Zjednoczonych (UNWTO) we współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) ogłosiła konkurs dla przedsiębiorstw i start-upów, który ma wyłonić najlepsze pomysły na ratowanie turystyki. Oczekuje, że zaproponowane rozwiązania pomogą turystom, przedsiębiorcom i władzom. Mają one dotyczyć trzech obszarów:

1. Zdrowie (środki bezpieczeństwa, metody dezynfekcji, wczesne wykrywanie);

2. Prosperity (aplikacje, ekonomia współdzielenia, gospodarka o obiegu zamkniętym, zarządzanie przychodami, przywrócenie popytu, inwestycje);

3. Kierunki turystyczne (zarządzanie kryzysowe, „odświeżenie” marki, odzyskanie zaufania turystów).

Kapituła konkursu będzie premiować między innymi innowacyjność, przemyślany biznesplan i możliwość zastosowania rozwiązania w wielu krajach.

Najlepsze propozycje znajdą się w cyfrowej broszurze, która trafi do władz turystycznych ponad 150 krajów. Ich autorzy będą mogli je przedstawić podczas prezentacji z udziałem sekretarza generalnego UNWTO Zuraba Pololikashviliego. Zostaną one także włączone do tak zwanej sieci … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPortale społeczne, czyli życie w Internecie w czasach koronawirusa [WIDEO]
Następny artykułWidzew awansuje z drugiej do… drugiej ligi, a ŁKS spadnie o dwa poziomy?