A A+ A++

W kontekście zaistniałych okoliczności związanych z epidemią koronawirusa w Polsce, OknoPlus wprowadza #ZakupyPrzezSzybę. Nowe procedury przenoszą większą część działań i kontaktów firmy do bezpiecznej strefy „online” oraz gwarantują dodatkowe zabezpieczenie realizacji zamówień.

Autor: housemarket.pl 26 marca 2020 14:29

OknoPlus zapewnia bezpieczeństwo nie tylko naszym pracownikom, ale też klientom, kontrahentom i partnerom.

– W ramach akcji #ZakupyPrzezSzybę wdrażamy rozwiązania przenoszące większość naszych działań i konsultacji online. Uruchomiliśmy także program, który gwarantuje klientowi bezpieczeństwo finansowe przeprowadzenia transakcji zakupu okien online – mówi Wacław Figiel, prezes zarządu OknoPlus.

OknoPlus jest do dyspozycji klientów, kontrahentów i partnerów przez telefon, a także via e-mail, Skype i Messenger w standardowych godzinach pracy. Nie trzeba przychodzić do salonu, aby obejrzeć najnowsze propozycje okien. Sprzedawcy zapraszają na wirtualny spacer po wystawie z produktami, podczas którego pokazują ich wygląd, działanie, dostępne warianty. W trakcie takiej prezentacji odpowiadają też na pytania i doradzają w wyborze najlepszych rozwiązań – wszystko tak samo, jak podczas osobistej wizyty w salonie. Po wirtualnym, skype’owym spotkaniu przysyłają dokumenty ze szczegółami technicznymi, wyceny, umowy etc. Jeśli coś wymaga doprecyzowania, dostępni są na messengerowym czacie, pod telefonem i mailem. Wszystkie zamówienia realizowane są w normalnym trybie. Od teraz jednak dodatkowo – dla lepszego samopoczucia klientów „w niepewnych czasach epidemii” – wprowadzona została specjalna procedura “bezpieczny zakup okien”.

– Program jest opracowany z myślą o tych osobach, które planowały zakup stolarki okiennej tej wiosny lub latem, jednak wstrzymały swoje decyzje z uwagi na obecną sytuację gospodarczą spowodowaną epidemią i obawę o realizację inwestycji – mówi Mariusz Kudas, doradca klienta OknoPlus.

Składa się zamówienie u autoryzowanego przedstawiciela handlowego i wpłaca 100 proc. zaliczki za zamówione okna. Kwota ta lokowana jest i „zamrażana” na specjalnie wyodrębnionym koncie. Po zaksięgowaniu wpłaty bank przesyła klientowi potwierdzenie jej dokonania, a OknoPlus natychmiast rozpoczyna realizację zamówienia. Pieniądze pozostają na tym koncie aż do momentu dostarczenia zamówionych produktów na budowę i/lub zakończenia ich montażu. Dopiero po tym, jak klient potwierdzi realizację zamówienia, wpłacone przez niego środki przesuwane są na właściwe konto OknoPlus. Dzięki takiej procedurze każdy klient zyskuje pewność, że niezależnie od zmian, jakie mogą obecnie zachodzić w branży budowlanej, jego pieniądze są całkowicie bezpieczne, a zamówienie zostanie zrealizowane.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejny potwierdzony przypadek
Następny artykułCzterech mieszkańców powiatu zakażonych koronawirusem. 35 nowych przypadków w Polsce