A A+ A++

Przerwy w obsługiwaniu klientów wprowadziło już kilka sklepów Biedronka w Rzeszowie. M.in. na osiedlu Kotuli oraz przy ul. Powstańców Warszawy. Od poniedziałku pracowników tych sklepów obowiązuje grafik rotacyjny. Oznacza to, że pracownicy są podzieleni na grupy, które nie mogą mieć ze sobą kontaktu. 

Pierwsza zmiana kończy pracę o 13.30, kolejna zaczyna o 14.30. W ciągu tej godziny sklepy są zamknięte.

Pracownicy proszą klientów o wyrozumiałość. – Proszę, nie wchodź na zakupy o godz. 13.25, bo jeszcze jest otwarte. Mamy bardzo ograniczony czas na rozliczenie pierwszej zmiany oraz na ponowne uruchomienie dla Ciebie sklepu. My, pracownicy dokładamy codziennie wszelkich starań, aby każdy z Was miał zapewniony dostęp do towaru. Dlatego proszę, pomóżcie nam w pełni zastosować się do nowej sytuacji – piszą pracownicy Biedronki przy ul. Leskiej w Rzeszowie.

TU ZNAJDZIE SIĘ REKLAMA

Biedronka. Senior wchodzi pierwszy

Sieć dla bezpieczeństwa klientów już wcześniej wprowadziła limity osób, które mogą jednocześnie przebywać w sklepach – limity są związane z wielkością danej placówki. Teraz dodatkowo osoby starsze w pierwszej godzinie otwarcia sklepu będą mogły wejść do niego jako pierwsze. Wszystko po to, by przebywały w sklepie jak najkrócej i były przez to jak najmniej narażone na zachorowanie.

Biedronka wzmacnia też zalecenia dotyczące priorytetowej obsługi seniorów przy kasie – na prośbę seniora pozostali klienci będą proszeni o przepuszczenie osoby starszej w kolejce.

– Jeśli starsza osoba zdecyduje się przyjść do Biedronki, zapraszamy ją w pierwszej godzinie funkcjonowania placówki – skorzysta wtedy z pierwszeństwa wejścia do sklepu. To ważne, byśmy wszyscy w tej nowej sytuacji zatroszczyli się o osoby starsze – podaje Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki wspierającej seniorów.

Koronawirus. Wolontariusze pomogą seniorom w zakupach

Od wtorku 24 marca w sklepach sieci Biedronka zostaną umieszczone specjalne skrzynki i gotowe do wypełnienia formularze. Każdy senior, który potrzebuje pomocy w zrobieniu zakupów, a także każda osoba gotowa pomagać, może wypełnić taki formularz i zostawić w skrzynce. Obie grupy mogą też się zgłosić za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka, dzwoniąc pod numer 22 205 33 00. Wolontariusze mogą się także zarejestrować poprzez formularz na stronie internetowej www.biedronka.pl.

Aby umożliwić seniorowi płatność za zakupy dopiero w momencie ich dostarczenia, Biedronka wprowadza także możliwość skorzystania ze specjalnej karty programu „Czas na pomaganie seniorom 65+”. Wszyscy seniorzy, którzy mają aktywną kartę Moja Biedronka, mają możliwość otrzymania tej karty. Przekażą ją następnie wolontariuszowi, który będzie nią płacić za ich zakupy w Biedronce. Senior dokonuje płatności za zakupy w momencie dostawy, a wolontariusz wpłaca otrzymaną od niego kwotę – za pierwsze i kolejne zakupy – z powrotem na kartę w dowolnym sklepie Biedronka.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGala Wrocławskiej Nagrody Poetyckiej Silesius przeniesiona na jesień
Następny artykułKolarstwo: Jeden wielki Tour zamiast trzech wielkich wyścigów?