A A+ A++

Twitter poinformował, że wykorzystywał adresy e-mail i numery telefonów w swoim systemie reklamowym. Były to informacje, które użytkownicy podali po to, żeby zabezpieczyć swoje konta. Jednak serwis przyznaje, że przez przypadek stały się kolejnym czynnikiem dopasowywania reklam do odbiorców.

Zarówno numery telefonów, jak i adresy e-mail miały być używane raczej do dwuskładnikowej weryfikacji. Jednak trafiły do systemów reklamowych Tailored Audiences i Partne … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMiał prawe trzy promile, w aucie wiózł wódkę
Następny artykułJennifer Lopez: dziewczyna z osiedla, która została gwiazdą