A A+ A++

22.03.2020, 08:28 | czytano: 4467

NOWY TARG. Od wtorku 24 marca, w związku z ogłoszoną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii zostają zmienione zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Nowy Targu.

W opublikowanym przez starostwo komunikacie czytamy: “Zachęcamy Państwa do korzystania z możliwości składania wniosków elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. Szczegółowe informacje o usługach dostępnych w formie elektronicznej pod adresem: https://nowotarski.pl/urzad-24-7/.

Wnioski przyjmuje także Biuro Obsługi Klienta w starostwie, po wcześniejszym umówieniu terminu w systemie na stronie rejestracja.nowotarski.pl.

Odbiór decyzji oraz wgląd do dokumentów będą dokonywane w pokoju Biura Paszportowego po wcześniejszym ustaleniu terminu.

opr.s/

Komentarze są prywatnymi opiniami czytelników portalu. Podhale24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Podhale24.pl zastrzega sobie prawo do nie publikowania komentarzy, w szczególności zawierających wulgaryzmy, wzywających do zachowań niezgodnych z prawem, obrażających osoby publiczne i prywatne, obrażających inne narodowości, rasy, religie itd.
Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem [email protected]).
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWypadek na ul. Grajewskiej w Ełku – nie żyje 33-letni mężczyzna
Następny artykułTrzęsienie ziemi w Chorwacji. 15-latka wydobyto spod gruzów