A A+ A++

Drodzy strzelczanie,
to trudny czas dla nas wszystkich. Wielu z nas nie pamięta wyzwania podobnego do tego, jakie rzuca nam dziś współczesny świat.
Zalecenia, o których jeszcze kilka tygodni temu nie pomyślałby żaden z nas, obostrzenia, zmiany w funkcjonowaniu wielu instytucji i wreszcie zamknięte placówki oświatowe i przymusowy pobyt w domach tysięcy rodziców – to nasza niespodziewana codzienność.
Wszystkie apele, które mają pomóc w ograniczeniu pandemii potraktowaliście zupełnie poważnie. Serdecznie dziękuję za taką reakcję. Opustoszały ulice, place zabaw, każda rodzina na swój sposób przeorganizowała swoje życie.
Nasze niektóre instytucje również wstrzymały swą działalność. Ratusz zmienił zasady przyjmowania interesantów. To utrudnia nieco dokonywanie formalności – tu proszę o cierpliwość i dziękuję za zrozumienie.
Przypominam o możliwości załatwiania większości spraw urzędowych online, tu apel do młodych pokoleń o wsparcie seniorów, jako najbardziej zagrożonych.
Niezwykle cieszą oddolne inicjatywy społeczne – pomysły szycia masek dla szpitali, pomoc sąsiedzka czy ogłoszenia o wzajemnym wspieraniu się naszych mieszkańców. Wierzę, że będzie ich przybywać – wszystko z troską o seniorów.
Widzę gotowość pracowników służby zdrowia w obliczu zagrożenia i ich wysiłek by podołać dodatkowym obowiązkom. Dziękuję parafiom za transmisję nabożeństw a parafianom za zrozumienie w tym trudnym czasie.
Wszyscy musimy przyzwyczaić się do funkcjonowania w nowych realiach. Jednak nikt nie określi dziś jak długo to potrwa. Oby nie zabrakło nam cierpliwości. Dla naszego wspólnego dobra.
Tadeusz Goc, burmistrz Strzelec Opolskich

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDucati i Yamaha zamykają fabryki
Następny artykułZP.272.8.2020 Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania