A A+ A++

Cóż z tego, że przygotujemy najbardziej nawet atrakcyjną ofertę i będziemy w stanie przekonująco dowodzić jej wyższości nad innymi, jeśli jednocześnie nie wzbudzimy zaufania potencjalnych klientów czy kontrahentów? Do tego potrzeba jednak szerszego wachlarza oddziaływań, pośród których wielką rolę odgrywają dość subtelne komunikaty składające się na ogólne wrażenie, jakie zdołamy wywrzeć.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak to jest z tymi granicami? (rozmowa)
Następny artykułSąsiedzka pomoc dla seniorów. Grodziska inicjatywa w czasach koronawirusa