W związku z nasileniem zachorowań na COVID-19 oraz powtarzającymi się przypadkami nieodpowiedzialnego zachowania osób w przestrzeni publicznej, podjęto decyzję o ograniczeniu bezpośredniej obsługi interesantów urzędu miasta. Jako ostatnia gmina w powiecie, władze miasta zdecydowały, iż sprawy urzędowe, od czwartku 19 marca, będzie można załatwiać jedynie, elektronicznie
Kontakt z legionowskim magistratem: e-mail: [email protected]; poprzez platformę ePUAP. listownie lub telefonicznie. Wyjątek stanowić będzie rejestracja zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego (22 766 40 22) oraz złożenie ofert w postępowaniach o udzielenia zamówienia publicznego w biurze obsługi klienta (505 281 045), po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Dla osób, które chciałby zostawić wnioski lub pisma osobiście, przed wejściem do ratusza ustawiona zostanie urna (bez możliwości otrzymania potwierdzenia złożenia dokumentu).
Do dyspozycji mieszkańców uruchomiona jest infolinia Urzędu Miasta Legionowo czynna pod numerami:
• (22) 766 40 01
• (22) 766 40 02
• (22) 766 40 03
• 506 100 593 – Sekretarz Miasta Danuta Szczepanik
Przedstawione procedury będą funkcjonowały do odwołania.
Przypominamy, że do zrealizowania sprawy drogą elektroniczną niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego. Można go w łatwy sposób założyć m.in. poprzez bankowość elektroniczną. Wszystkie informacje o profilu zaufanym znajdą Państwo na stronie www.pz.gov.pl.
Zamknięcie urzędu dla interesantów ma ograniczyć przepływ osób, ruch mieszkańców, by zmniejszać ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa.
W sprawie funkcjonowania Biura Paszportowego zostanie wydany oddzielny komunikat.
Komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS