pixabay.com
W związku z tym, PWiK sp. z o.o. będzie kontaktować się telefonicznie w celu przekazania przez mieszkańców stanu wodomierzy lub podliczników. W przypadku braku aktualnego numeru telefonu, faktura zostanie wystawiona na podstawie średniego zużycia, zgodnie z zawartą umową o dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków. Z uwagi na fakt, że wystawienie faktury według średniego zużycia może odbiegać od faktycznego stanu wodomierza, PWiK informuje, że rozliczenie rzeczywistej ilości usług nastąpi po przywróceniu odczytu przez inkasentów.
Istnieje również możliwość samodzielnego przekazania stanu wodomierza głównego lub podlicznika (w tym również stanu początkowego licznika ogrodowego od 1 kwietnia lub od 1 maja) pod następującymi numerami telefonów: 41 275-03-57, 41 275-03-67, 41 275-03-59, 41 275-03-34 lub pod adres poczty elektronicznej: [email protected].
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS