Sytuacja epidemiologiczna w Polsce wymusza na kolejnych instytucjach podjecie kroków, które mają zwiększyć bezpieczeństwo i ochronę zdrowia klientów i pracowników. Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli apeluje o ograniczenie wizyt osobistych w urzędzie. W wielu przypadkach obsługa klientów PUP będzie odbywała się telefonicznie. Sprawdź, kiedy musisz stawić się osobiście, a kiedy wystarczy mail lub telefon.
W związku z zagrożeniem koronawirusem Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli od 13 marca 2020 r. wprowadził następujące środki ostrożności:
- obsługa klientów urzędu będzie odbywała się drogą telefoniczną i mailową. Ze wszystkimi osobami, które mają wyznaczone terminy doradca klienta skontaktuje się telefonicznie;
- rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będzie dokonywana po osobistym zgłoszeniu się do urzędu pracy lub po wypełnieniu wniosku na www.praca.gov.pl;
- w przypadku konieczności wydania osobie bezrobotnej skierowania, w tym na aktywizację, wymagany jest kontakt osobisty;
- prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w urzędzie.
W wątpliwych sprawach prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub telefoniczny:
Sekretariat: tel.: 68 388 03 00
Rejestracja: tel. 68 388 03 12
Pośrednictwo pracy – obsługa bezrobotnych (pok. 202): tel. 68 388 03 36, 68 388 03 20, 68 388 03 21
Pośrednictwo pracy – obsługa pracodawców (pok. 203): tel. 68 388 03 19
Doradztwo zawodowe (pok. 204): tel. 68 388 03 27, 68 388 03 35
Szkolenia, KFS: tel.: 68 388 03 26
Zatrudnianie cudzoziemców: tel.: 68 388 03 34
Staże: tel.: 68 388 03 25
Prace interwencyjne, roboty publiczne, PSU: tel.: 68 388 03 29
Dotacje, doposażenia: tel.: 68 388 03 23
Archiwum: tel.: 68 388 03 30
Osoby chore z objawami przeziębienia proszone są o pozostanie w domu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS