A A+ A++

W ramach projektu “Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług” Urząd Gminy i Miasta Grójec przygotował  dla mieszkańców e-Portal, dzięki któremu mogą Państwo uzyskać przez Internet dostęp do informacji o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzić aktualny stan zobowiązań i dokonać ich płatności.

System umożliwia przesyłanie dokumentów i wniosków do Urzędu, dzięki temu sprawy będą mogli Państwo załatwiać w dogodnym dla siebie czasie, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne i dostępne dla wszystkich, aby móc w pełni korzystać z jego funkcjonalności niezbędne jest założenie bezpłatnego Profilu Zaufanego, czyli podpisu elektronicznego, który zastępuje podpis tradycyjny.

Portal dostępny jest w Internecie. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania portalu należy korzystać z najnowszej lub przedostatniej wersji następujących przeglądarek: Google Chrome, Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge pracujących w dowolnym systemie operacyjnym (MS Windows, Linux lub Mac OS X), jeśli dana przeglądarka jest dostępna dla danego systemu operacyjnego. Platforma jest dostępna i prawidłowo wyświetlana również na urządzeniach mobilnych wyposażonych w przeglądarkę HTML.

Adres do strony: https://eurzad.grojecmiasto.pl/
Instrukcja użytkownika: http://doc.gminagrojec.pl/…/e-Portal_Grojec_INSTRUKCJA_UZYT…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWirusolog prof.Gut wprost śmieje się z paniki i maseczek. Wirusowa panika to kolejny atak na naszą wolność!
Następny artykułRecenzja Nioh 2 – gry, w której chcesz zginąć tysiąc razy PS4