A A+ A++

„Dzięki integracji serwisu Przelewy24, Dotpay i eCard będziemy w stanie jeszcze sprawniej wprowadzać innowacje dla e-commerce, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku. Pozwoli to na poszerzenie portfolio usług i produktów dla naszych partnerów biznesowych” – komentuje Piotr Kurczewski, prezes zarządu.

Ponadto, integracja operatorów pozwoli na umocnienie pozycji rynkowej na polskim i zagranicznym rynku płatności. Kluczowym brandem grupy jest marka Przelewy24.

„Integracja oznacza połączenie celów, łatwiejszy przepływ doświadczenia i najlepszych praktyk miedzy pracownikami Przelewy24 oraz Dotpay/eCard. Poszerzymy portfolio produktowe, zachowując najwyższą jakość´ oferowanych usług oraz zabezpieczymy rozwój w najbardziej obiecujących obszarach e-commerce i m-commerce” – dodaje Michał Bzowy, CIO&COO.

Oferty łączących się? spółek są? komplementarne, dzięki czemu w wyniku integracji powstanie uniwersalne portfolio, oferujące pełna? paletę? usług płatniczych. Obejmie ona m.in.: transakcje kartowe, przelewy elektroniczne oraz płatności mobilne.

„Synergia marek jest naturalna? odpowiedzią? na wyzwanie jakie rynek stawia przed cała? branża? fintech. Jesteśmy uczestnikami dużych zmian, zarówno jeśli chodzi o sposób dokonywania zakupów, wykorzystywane do tego urządzenia jak i rozwiązania płatnicze. Połączenie doświadczenia spółek w rożnych segmentach e-commerce, najlepszych praktyk i znajomości branży pozwoli nam zwiększyć zasięg rynkowy i sprostać oczekiwaniom partnerów biznesowych i klientów” – mówi Jacek Kinecki CCO.

KONTAKT:

Magdalena Grablewska

Marketing Manager Przelewy24

e-mail: [email protected]

tel. +48 603 883 889

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułList w języku chińskim znaleziony w kurtce. W nim prośba o kontakt z bliskimi
Następny artykułBiuro Prasowe Uniwersytetu Łódzkiego z prestiżową nagrodą PAP