W erze wszechobecnego CGI, filmów kręconych w zamkniętych halach na green boxach i aktorów, gadających w przestrzeń, którym potem na komputerach dodaje się interlokutorów, Volvo pokazało zalety tradycyjnych metod filmowania. Chociaż cały film wygląda jak zrobiony na komputerze, to Volvo naprawdę ustawiło 4 TIRy jeden na drugim, ruszyło nimi w mrok, a na szczycie tej wieży umieściło prawdziwego, żywego prezesa. Roger Alm, prezes Volvo Truck, okazał się być nie gorszym kaskaderem niż Jean Claude van Damme i stanął na szczycie 15. metrowej wieży, ustawionej z poruszających się ciężarówek Volvo.
Reklama Volvo jest dowodem, że pomysł jest najważniejszy w reklamie. Co może być ciekawego w ciężarówkach? Żaden dzieciak nie wiesza sobie nad łóżkiem plakatu z TIRem, no może prawie żaden. Rzadko kto też wypisuje na liście swoich życiowych marzeń przejażdżkę ciągnikiem siodłowym. Tymczasem Volvo nadaje swoim ciężarówkom nowy sens. Sprawia, że stają się fascynujące, poruszające, wyjątkowe.
Warto przy tej okazji przypomnień najlepsze reklamy motocyklowe:
Numer 1 – Harley-Davidson i gołębie – https://www.youtube.com/watch?v=–0jhR8lTs4
Numer 2 – Kawasaki i fotoradar – https://www.youtube.com/watch?v=XAEGPW-qlk4
Numer 3 – Yamaha WR Adventure – https://www.youtube.com/watch?v=3w_Q0OZr2qQ
Numer 4 – BMW i odkrywanie ze stołu – https://www.youtube.com/watch?v=-cM9S2AzU28
Numer 5 – I odpowiedź Aprilli na festyniarstwo reklamy BMW – https://www.youtube.com/watch?v=MbzUcHGJR-E
Całkiem całkiem była też ta reklama Bajaja Pulsara – https://www.youtube.com/watch?v=6rgLwYpFWm8
Dodalibyście jeszcze coś do tej listy?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS