A A+ A++

Zobacz najbardziej pomysłowe nagrodzone przez Ad Age reklamy

Najbardziej pomysłowe reklamy, czyli zdobywcy nominowani do nagrody Idea of the year przyznawanej przez magazyn Ad Age. Finaliści zostaną wyłonieni na gali w Nowym Yorku.

Burger King, “Whopper Detour”

by FCB New York

Burger King prowadzi dalej swoją walkę z McDonald’s. Zaprasza swoich klientów do McDonald’s, żeby zamawiali Whoppera w aplikacji. Zdezorientowani pracownicy nie wiedzieli o co chodzi. Tak samo jaki i cała reklama jest nieco chaotyczna, jednak jest to kolejny cios w walce gigantów, Burger King vs McDonald’s.

Diesel, “Hate Couture”

by Publicis Italy

Diesel postanowił zająć się mową nienawiści w internecie. Zamiast potępiać jej w klasyczny sposób postanowił przekuć ją w coś innego. Do akcji zaangażował najbardziej kontrowersyjnych celebrytów, nie tych najbardziej lubianych. Razem stworzyli kolekcję inspirowaną mową nienawiści, a gdyby ktoś chciał dodać swój nienawistny komentarz marka zorganizowała eventy, na których każdy mógł stworzyć koszulkę ze swoim hejterskim komentarzem.

Libresse, “Viva La Vulva”

by AMV/BBDO and Somesuch

Szalona reklama, łącząca w sobie elementy od aktorstwa, przez efekty specjalne po różne rodzaje animacji. Ale przecież w tym wszystkim chodzi o celebrowanie kobiecości. O bycie pewną siebie i dumną. Jest to jedna z tych reklam, które są na tyle silne wizualnie, że słowa tego nie oddadzą trzeba zobaczyć.

Microsoft/Xbox,“Changing the Game”

by McCann New York

Microsoft reklamując Xbox’a odnajduje swoich potrzebujących fanów. Stworzył kontroler do obsługiwania konsoli dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

The New York Times,“The Truth Is Worth It”

by Droga5

“The truth doesn’t report itself”. New York Times zastanawia się z czym mierzy się dziennikarz. Opisuje w pomysłowy, tajemniczy sposób pracę dziennikarzy. Kampania opisuje działania dziennikarzy, podjęte podczas prowadzenia śledztw dziennikarskich.

Wendy’s, “Keeping Fortnite Fresh”

by VMLY&R

Wendy wpadła na pomysł wykorzystania Real time marketingu w swojej kampanii. Na falii popularności gry online Fortnite wykorzystali wzrost popularności osób streamujących tę grę. Wendy dołączyła do gry, jednak zamiast na rywalizacji z innymi graczami skupiła się na niszczeniu zamrażarek bo przecież Wendy nie mrozi swojej wołowiny. Podchwycili to inni streamerzy i powstał cały trend w grze niszczenia zamrażarek.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPotrącił rowerzystę
Następny artykuł14. edycja Profi Post Photo już 19 marca w Krakowie