Zobacz najbardziej pomysłowe nagrodzone przez Ad Age reklamy
Najbardziej pomysłowe reklamy, czyli zdobywcy nominowani do nagrody Idea of the year przyznawanej przez magazyn Ad Age. Finaliści zostaną wyłonieni na gali w Nowym Yorku.
Burger King, “Whopper Detour”
by FCB New York
Burger King prowadzi dalej swoją walkę z McDonald’s. Zaprasza swoich klientów do McDonald’s, żeby zamawiali Whoppera w aplikacji. Zdezorientowani pracownicy nie wiedzieli o co chodzi. Tak samo jaki i cała reklama jest nieco chaotyczna, jednak jest to kolejny cios w walce gigantów, Burger King vs McDonald’s.
Diesel, “Hate Couture”
by Publicis Italy
Diesel postanowił zająć się mową nienawiści w internecie. Zamiast potępiać jej w klasyczny sposób postanowił przekuć ją w coś innego. Do akcji zaangażował najbardziej kontrowersyjnych celebrytów, nie tych najbardziej lubianych. Razem stworzyli kolekcję inspirowaną mową nienawiści, a gdyby ktoś chciał dodać swój nienawistny komentarz marka zorganizowała eventy, na których każdy mógł stworzyć koszulkę ze swoim hejterskim komentarzem.
Libresse, “Viva La Vulva”
by AMV/BBDO and Somesuch
Szalona reklama, łącząca w sobie elementy od aktorstwa, przez efekty specjalne po różne rodzaje animacji. Ale przecież w tym wszystkim chodzi o celebrowanie kobiecości. O bycie pewną siebie i dumną. Jest to jedna z tych reklam, które są na tyle silne wizualnie, że słowa tego nie oddadzą trzeba zobaczyć.
Microsoft/Xbox,“Changing the Game”
by McCann New York
Microsoft reklamując Xbox’a odnajduje swoich potrzebujących fanów. Stworzył kontroler do obsługiwania konsoli dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
The New York Times,“The Truth Is Worth It”
by Droga5
“The truth doesn’t report itself”. New York Times zastanawia się z czym mierzy się dziennikarz. Opisuje w pomysłowy, tajemniczy sposób pracę dziennikarzy. Kampania opisuje działania dziennikarzy, podjęte podczas prowadzenia śledztw dziennikarskich.
Wendy’s, “Keeping Fortnite Fresh”
by VMLY&R
Wendy wpadła na pomysł wykorzystania Real time marketingu w swojej kampanii. Na falii popularności gry online Fortnite wykorzystali wzrost popularności osób streamujących tę grę. Wendy dołączyła do gry, jednak zamiast na rywalizacji z innymi graczami skupiła się na niszczeniu zamrażarek bo przecież Wendy nie mrozi swojej wołowiny. Podchwycili to inni streamerzy i powstał cały trend w grze niszczenia zamrażarek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS