A A+ A++

Jako przeszkodę wymieniono też fakt, że administracja publiczna obawia się ogłaszać zamówienia publiczne w formie konkursów, do których mogłyby przystępować mniejsze i nowo powstające firmy. Problemem jest też potencjalnie mała grupa konsumentów, ponieważ znaczna część polskiego społeczeństwa nie korzysta z cyfrowych.

Mamy mniejszą niż w krajach zaawansowanych technologicznie grupę na usługi cyfrowe – mówił prezes Fundacji Polska Innowacyjna Sławomir Olejnik. Wskazywał jako przykład, że tylko 50 proc. Polaków korzysta z płatności kartą. Niechętna niekonwencjonalnym i innowacyjnym rozwiązaniom jest też duża część małych i średnich .

zobacz także:

Podczas debaty podkreślano, że aby zmienić mentalność Polaków i zachęcić ich do korzystania z nowych technologii trzeba działać już na najwcześniejszym etapie edukacji. „Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby na lekcjach wiedzy o społeczeństwie uczyć dzieci, jak założyć internetowe konto w banku, bo przecież młodzież już od 13. roku życia może mieć własne rachunki bankowe” – apelował Maciej Ćwikiewicz, prezes Ventures.

Uczestnicy dyskusji podkreślali niewystarczającą wiedzę marketingową i biznes … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOfiary śmiertelne wśród saperów po eksplozji niewybuchu w Kuźni Raciborskiej
Następny artykułInnowacyjna operacja kieleckich ortopedów