A A+ A++

Nabór wniosków z programu usuwania azbestu rozpoczął się 3 marca. Na konferencji prasowej Prezes Zarządu WFOŚIGW w Kielcach Ryszard Gliwiński do składania wniosków zaprosił gminy i inne jednostki samorządu terytorialnego.

Ile jest jeszcze azbestu na dachach? Ile czasu potrzeba aby pozbyć się raz na zawsze tego szkodliwego odpadu? Pytania powtarzane są od kilku lat, i od kilku lat trwa proces  pozbywania się  azbestu z otoczenia.

Jak podają świętokrzyskie statystyki na terenie województwa świętokrzyskiego jest jeszcze ok 300 tys ton niezutylizowanego azbestu.

– 

Nabór wniosków, o czym dziś na konferencji prasowej poinformował prezes Ryszard Gliwiński rozpoczał się 3 marca i potrwa do 28 marca. Adresatami programu sa mieszkancy regionu, ale i tu uwaga, wnioski przyjmowane są od instytucji, czyli osoby fizyczne powinny zglaszać się do Urzędu Gminy, starostwa.

 

Według informacji posiadanych przez WFOŚiGW w Kielcach większość świętokrzyskich gmin będzie mogła otrzymać 100% dofinansowanie.

Tak duże środki, które zostały przeznaczone na program usuwania azbestu to efekt dobrej współpracy WFOŚiGW w Kielcach  z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZ powodu koronawirusa Gazprom odwołuje wyjazdy zagraniczne
Następny artykułWarsaw Motorcycle Show przełożone na inny termin!