A A+ A++

W sierpniu 2019 roku IKEA ogłosiła, że rezygnuje z powszechnego dystrybuowania swojego papierowego katalogu na terenie naszego kraju. Teraz zamierza wrócić z jego dystrybucją w Warszawie.

Pół roku temu IKEA ogłosiła, że zaprzestaje powszechnej dystrybucji papierowej wersji swojego katalogu do domów klientów. Od sierpnia 2019 roku można go było obejrzeć online lub w sklepach należących do marki. 

Teraz jednak okazało się, że szwedzki koncern planuje wrócić do sprawdzonej formy promocji swoich mebli, czyli papierowego katalogu i będzie go powszechnie dystrybuować na terenie Warszawy. 

Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, co miało wpływ na tę decyzje. Jak jednak pokazało niedawne badanie zrealizowane przez Nielsen na grupie dyrektorów marketingu sieci handlowych, gazetki promocyjne uważane są za najlepsze i najskuteczniejsze narzędzie komunikacji z konsumentami.

Aktualizacja 

Poniżej przedstawiamy oficjalne oświadczenie przedstawicieli sieci IKEA w tej sprawie:

Obecnie IKEA testuje różne rozwiązania dotyczące dostarczania katalogu na poszczególnych rynkach na świecie, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów. W Polsce katalog IKEA 2020 w wersji papierowej był dostępny na zamówienie, a na rynku warszawskim w dystrybucji bezpośrednio do domów klientów od 10 do 24 lutego tego roku. Nie może być więc mowy o powrocie formy drukowanej, bo jak do tej pory nie zrezygnowaliśmy z niej w Polsce. Klubowicze IKEA Family mogli bezpłatnie zamówić swój egzemplarz na stronie IKEA.pl/nowyKatalog i odebrać go w wybranym saloniku Kolportera lub sklepie IKEA. Wersja cyfrowa nowego katalogu, identyczna z papierową, dostępna jest dla wszystkich na IKEA.pl/katalog. Przyszłoroczny katalog IKEA, jak zwykle trafi na rynek polski na przełomie sierpnia i września i podobnie jak w tym roku zarówno w wersji drukowanej, jak i online. O formie dystrybucji będziemy informować na bieżąco.

PS

W sierpniu 2019 roku arabski oddział IKEA ruszył z humorystyczną kampanią, w ramach której sieć reklamowała swój nowy katalog i udowadniała, że każdy, nawet osobisty problem może być rozwiązany dzięki produktom znajdującym się w „książce” marki.

PS2

W sierpniu 2018 roku IKEA w USA ruszyła z kampanią promującą katalog na 2019 rok. W spocie marka wykorzystała arię „La donna e mobile” z opery Rigoletto.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJest kasa na sprzęt dla szpitali
Następny artykułZapomniane RPG – wspominamy gry, które zasługują na trochę miłości