A A+ A++

Producent motocykli elektrycznych Energica ma powody do świętowania. Rozwój sieci sprzedaży i sukcesywne zwiększanie świadomości marki sprawiło, że już na początku roku Włosi mogą otwierać szampana.

Wygląda na to, że marka Zero Motorcycles ma mocnego konkurenta w postaci włoskiego producenta Energica. W 2019 roku Energica odnotowała obroty na poziomie 3,25 mln euro. W ciągu pierwszych 8 tygodni 2020 roku klienci złożyli zamówienia na kwotę 1,4 mln euro.

NAS Analytics TAG

Sukces tkwi w intensyfikacji działań mających na celu zbudowanie świadomości marki wśród klientów. Energica jest obecna w różnych seriach wyścigowych, w tym w pucharze świata MotoE. Inauguracyjny sezon tego pucharu odbywał się przy rundach MotoGP. Oprócz tego, na świecie pojawiło się 59 nowych salonów.

Od października motocykle Energica są dostępne także w Polsce. Na razie oferuje je tylko jeden salon w Warszawie, ale importer już zapowiedział ekspansję na cały kraj.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł"Swingersi". Repertuar kin i teatrów w Lublinie i regionie [28.02-01.03]
Następny artykułCiechanów: Miasto zdobyło główną nagrodę w konkursie „Innowacyjny Samorząd”