Producent motocykli elektrycznych Energica ma powody do świętowania. Rozwój sieci sprzedaży i sukcesywne zwiększanie świadomości marki sprawiło, że już na początku roku Włosi mogą otwierać szampana.
Wygląda na to, że marka Zero Motorcycles ma mocnego konkurenta w postaci włoskiego producenta Energica. W 2019 roku Energica odnotowała obroty na poziomie 3,25 mln euro. W ciągu pierwszych 8 tygodni 2020 roku klienci złożyli zamówienia na kwotę 1,4 mln euro.
Sukces tkwi w intensyfikacji działań mających na celu zbudowanie świadomości marki wśród klientów. Energica jest obecna w różnych seriach wyścigowych, w tym w pucharze świata MotoE. Inauguracyjny sezon tego pucharu odbywał się przy rundach MotoGP. Oprócz tego, na świecie pojawiło się 59 nowych salonów.
Od października motocykle Energica są dostępne także w Polsce. Na razie oferuje je tylko jeden salon w Warszawie, ale importer już zapowiedział ekspansję na cały kraj.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS