Kubki zmieniające kolor
Kubki reklamowe są jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych, ze względu na ich użyteczność. Każda kawa czy herbata przygotowana w kubku z logo konkretnej firmy pozwala na budowanie więzi z obdarowaną osobą. Kubek zmieniający kolor pod wpływem ciepła to innowacyjne rozwiązanie, które powoduje, że nasz produkt jest jeszcze bardziej atrakcyjny. Niska cena i nieograniczone możliwości projektowania sprawiają, że kubki to najbardziej powszechny upominek firmowy.
Taki gadżet jest odpowiedni na każdą okazję, niezależnie, czy jest to ważna rocznica, święta czy część nagrody za wyniki danego pracownika. Kubki zmieniające kolor i inne artykuły ceramiczne znajdziecie tutaj: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-magic. Sklep oferuje duży wybór kubków wykonanych z wysokojakościowych materiałów.
Długopis z logo firmy
Na drugim miejscu najpopularniejszych gadżetów reklamowych znajdują się długopisy z logo firmy. Podobnie jak w przypadku kubków, wysoka funkcjonalność oraz niska cena sprawiają, że tego typu upominki są bardzo efektywnym i przede wszystkim tanim kanałem reklamowym. Długopisy nie zajmują dużo miejsca, towarzyszą swoim posiadaczom w wielu sytuacjach i są skuteczne w budowaniu relacji z marką. Mogą być wykorzystywane niezależnie od okazji.
Zakreślacz
Kolejny przedmiot niewielkich rozmiarów, który jest użyteczny w wielu sytuacjach związanych z pracą. Podobnie jak w przypadku poprzedników, gadżet ten można wykorzystać na wiele sposobów, zarówno w projektowaniu, jak i zaznaczaniu najważniejszych danych w artykułach, czy raportach. Wszystko to sprawia, że zakreślacze z logo firmy są bardzo popularne. Najczęściej spotykanym rozwiązaniem są zakreślacze trójkątne, a nawet czterokątne, które pozwalają na zaoszczędzenie miejsca, jednocześnie podnosząc komfort użytkownika. Gadżet ten może być świetnym dopełnieniem każdego prezentu dla pracownika czy klienta.
Powyższe gadżety reklamowe sprawdzą się doskonale w każdej sytuacji. Odpowiednie wykorzystanie upominków firmowych potrafi realnie wpłynąć na wyniki naszej firmy, a jednocześnie pozwala na budowanie długofalowych relacji i jest jednym z przykładów employer brandingu. Drobne prezenty potrafią wzbudzić u pracownika poczucie, że jest doceniony i wyróżniony, co przekłada się na jego efektywność i zadowolenie z pracy. Liczne badania dowodzą skuteczności gadżetów reklamowych, dlatego warto je wykorzystywać, niezależnie od branży i wielkości firmy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS