A A+ A++

Ronaldinho błyszczał na boisku. Teraz zajmie się wyszukiwaniem tych, którzy czarują piłką, ale na wirtualnej murawie. To właśnie była gwiazda Barcelony i PSG stała się twarzą nowej drużyny e-sportowej.

Ronaldinho został ambasadorem firmy SCUF, będącej producentem kontrolerów do gier – informuje serwis Gry-Online.

Były piłkarz ma nie tylko reklamować sprzęt, ale też wyszukać przyszłe gwiazdy e-sportu, które będą występować w jego drużynie. W zespole najprawdopodobniej znajdzie się miejsce i dla grających w “FIFĘ”, i dla tych specjalizujących się w “PES-ie”. Na stronie akcji wymieniono te dwie piłkarskie serie.

Trudno wierzyć w miłość Ronaldinho do e-sportu, gdy przypomni się o jego finansowych kłopotach. W lipcu sąd uznał, że były piłkarz musi sprzedać 57 nieruchomości, żeby oddać długi. Legendarny piłkarz roztrwonił fortunę zarobioną na boisku i kontraktach reklamowych. Ma przy tym wielkie długi, których jednak nie chce regulować.

Zobacz też: Intel Extreme Masters w liczbach

Na początku roku media informowały, że na koncie Brazylijczyka było raptem… 6 euro.

Można też podejrzewać, że cała akcja ma na celu wypromowanie produktów producenta, a nie skupienie się na przyszłych e-sportowych talentach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrzech Polaków z medalami
Następny artykułStart Ligi Siatkówki Kobiet tuż tuż