Na ulicach kilku polskich miast pojawiły się tajemnicze billboardy przypominające nekrologi, na których widniał napis „Mały Zgon nastąpi 8 marca”. Okazało się, że kreacje są elementem promocji nowego serialu Canal+.
„Mały Zgon” – bo tak brzmi nazwa nowej produkcji Canal+ – będzie serialem kryminalnym z elementami absurdu i czarnego humoru, za którego wyreżyserowanie odpowiedzialny był Juliusz Machulski.
zdjęcie: facebook.com/CanalplusPolska
Mimo że premiera produkcji odbędzie się dopiero 8 marca, to już w połowie lutego br. ruszyła outdoorowa promocja serialu. W kilku polskich miastach znalazły się bowiem tajemnicze billboardy, które przypominały nekrologi. Na nich zaś widniał napis „Mały Zgon nastąpi 8 marca”.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, zaś za koncept kreatywny – Havas Warsaw.
zdjęcia: NowyMarketing.pl
PS
W czerwcu 2019 roku na ulicach kilku polskich miast pojawiły się klepsydry pogrzebowe o treści nawiązującej do katastrof klimatycznych. Była to część akcji społecznej polskiego oddziału organizacji Extinction Rebellion, która tym samym chciała zwrócić uwagę społeczeństwa na skutki globalnego ocieplenia.
PS2
Dzięki BETC i Canal+ w 2018 roku mogliśmy odkryć ponownie wielokrotnie nagradzany film Dunkierka autorstwa Christophera Nolana. Ta reklama była prawie zgodna z oryginałem, z wyjątkiem tego, że piloci zdążyli się postarzeć…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS