A A+ A++

Najpierw zmiana wizerunku, teraz niekonwencjonalny sposób na promocję trasy koncertowej. Quebonafide znowu zaskoczył swoich fanów, tworząc witrynę inspirowaną starym Windowsem, na której oprócz informacji o koncertach, można zagrać w grę Saper, czy też porysować w Paincie.

Kilka dni temu słynny raper Quebonafide zaprezentował swój nowy wizerunek przy okazji premiery singla zatytułowanego „Jesień”. Muzyk zakrył tatuaże, na nos włożył okulary i od tego czasu zaczął występować w ubraniach, które wyglądają jakby były pożyczone od starszego brata. 

Niektórzy fani rapera podejrzewali, że jego nowy wizerunek to tak naprawdę on sam, tyle że z przeszłości, kiedy jeszcze jego pseudonim nie był powszechnie znany, a młodzież z całej Polski nie nuciła takich przebojów, jak „Tamagotchi”. 

Okazuje się, że było w tym trochę racji. Quebonafide do promocji swojej nowej płyty faktycznie postanowił cofnąć się kilkanaście lat wstecz, a potwierdzeniem tego jest specjalna strona, inspirowana starym Windowsem. Oprócz informacji o trasie koncertowej rapera zatytułowanej „Romantic Psycho Experience”, umieszczono tam także słynną grę Saper oraz starego Painta. 

Ponadto, na wspomnianej stronie, w folderze „Dokumenty”, pojawiła się notatka zatytułowana „Czytaj to.txt.”, z krótką informacją od samego rapera:

– Cześć, tutaj Kuba. Zapraszam Was na moją trasę Romantic Psycho Experience. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Przedsprzedaż Empik Premium startuje 27 lutego 2020 o godzinie 12:00. Regularna sprzedaż biletów startuje 28 lutego 2020 o godzinie 12:00. Czytaj więcej w Jak kupić bilet w przedsprzedaży.txt lub na www.empik.com/premium – napisał Quebonafide.

Za pomysł odpowiada platforma Empik Bilety/Going.

PS

18 lutego br. odbyła się premiera najnowszej piosenki grunge’owego zespołu Pearl Jam – niektórzy jednak mogli przesłuchać jej nieco szybciej. W jaki sposób? Nakierowując swój telefon na Księżyc.

PS2

Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.

PS3

W połowie października 2019 roku w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.

PS4

W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMateusz robi nam muzyczne czwartki przed SDH
Następny artykułPrognoza pogody na 21.02.2020r.