A A+ A++

Znając misję lub wizję firmy jesteśmy w stanie przewidywać jej kolejne rynkowe posunięcia. Jest to także punktem odniesienia dla oceny działań marketingowych. Przygotowując jakąkolwiek kampanię reklamową, czy podejmując jakiekolwiek działania promocyjne trzeba zadać sobie pytanie – Czy jest to zgodne z wizją/misją. Dla przykładu zebraliśmy 14 różnych misji firm.

Misja – jest myślą, hasłem, opisuje jak powinna działać firma, jakie są jej najważniejsze wartości.

Wizja – jest prognozą, wskazaniem kierunku w jakim firma chce się rozwijać.

1. IKEA

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.

2. TED

Spread ideas.

Rozpowszechnia idee.

3. JetBlue

To inspire humanity – both in the air and on the ground.

Inspirować ludzkość – zarówno w powietrzu jak i na ziemi.

4. Tesla

To accelerate the world’s transition to sustainable energy.

Przyśpieszyć przejście świata na energię odnawialną.

5. Patagonia

Build the best product, cause no unnecessary harm, use business to inspire and implement solutions to the environmental crisis.

Tworzenie najlepszego produktu, bez generowania niepotrzebnych szkód, wykorzystać biznes, żeby inspirować i wdrażać rozwiązania dla środowiskowego kryzysu.

6. Prezi

To reinvent how people share knowledge, tell stories, and inspire their audiences to act.

Wynaleźć na nowo jak dzielić się wiedzą, opowiadać historie i inspirować ich odbiorców do działania.

7. Nike

Inspirowanie wszystkich sportowców* na świecie i dostarczanie im innowacyjnych produktów.

* Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem.

8. Google

Uporządkowanie światowych zasobów informacji, tak by były powszechnie dostępne i użyteczne.

9. Amazon

We strive to offer our customers the lowest possible prices, the best available selection, and the utmost convenience.

Staramy się zaoferować naszym klientom najniższe ceny, najlepszy wybór i największą wygodę.

10. Twitter

To give everyone the power to create and share ideas and information instantly, without barriers.

Dać każdemu moc do ciągłego tworzenia i udostępniania pomysłów i informacji bez ograniczeń.

11. Kickstarter

To help bring creative projects to life.

Pomagać we wprowadzaniu kreatywnych projektów w życie.

12. Sony

To be a company that inspires and fulfils your curiosity.

Być firmą, która inspiruje i zaspokaja twoją ciekawość.

13. BBC

To enrich people’s lives with programmes and services that inform, educate and entertain.

Wzbogacić życie ludzi o programy i usługi, które informują, edukują i dostarczają rozrywki.

14. Philips

Improving people’s lives through meaningful innovation.

Ulepszać życie ludzi poprzez znaczące innowacje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł78. Rocznica Powstania Armii Krajowej
Następny artykułLewis Hamilton sprzedał swój apartament