A A+ A++

Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania miłości swojego życia”.

To nie pierwszy raz, kiedy H&M stworzyło walentynkową akcję z myślą o zwierzakach – w ubiegłym roku marka realizowała inicjatywę Forget your Ex, w ramach której zachęcała klientów do przerabiania starych koszulek po byłym partnerze na ubranka dla czworonogów. W tym roku zaś szwedzka sieciówka połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”.

Tegoroczna, walentynkowa akcja skierowana jest do osób, które „szukają miłości” nie tylko na ten konkretny dzień, ale i na całe życie – marka bowiem zachęca klientów do adopcji futrzastego przyjaciela, czyli np. kotów. 

W poniższym spocie stworzonym w ramach akcji zaprezentowane zwierzaki są podopiecznymi fundacji „Koty z Grochowa”. 

Jednocześnie H&M zwraca uwagę na to, że adopcja, tak jak i zresztą miłość, to odpowiedzialność – decyzja o przygarnięciu zwierzaka musi być więc przemyślana. 

PS

W kanadyjskiej kawiarni Otis & Clementine’s Books & Coffee klienci mogą nie tylko napić się kawy, ale także w spokoju poczytać ulubioną książkę w otoczeniu… kotów. Lokal ten jest też bowiem swego rodzaju schronieniem dla bezdomnych kotów, które czekają na adopcję.

PS2

To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów. 

PS3

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domów na butelkach piwa.

PS4

We wrześniu 2019 roku krakowska klubokawiarnia Forum Przestrzenie ruszyła z niezwykłą akcją, której celem było zachęcenie społeczeństwa do adopcji psów – na etykietach polskiej lemoniady pojawiły się wizerunki bezdomnych czworonogów.

PS5

Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na zeszłorocznym festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu. 

PS6

PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCharytatywna potańcówka dla Leny!
Następny artykułPrezydent Andrzej Duda: “Ceny rosną? Ale wynagrodzenia też”