A A+ A++

Właściciele uznali, że w logo powinna bardziej wybrzmiewać jej brytyjskość, zwłaszcza w czasach, postępującej elektryfikacji w motoryzacji. Będzie ono symbolizowało „nową erę”, ponieważ wszystkie auta Jaguara będą już miały napęd elektryczny. Zmiana logo następuje po 102 latach istnienia brytyjskiej marki. Będzie ono być bardziej lśniące i „ ma silnie celebrować nowoczesność” – — napisała firma w informacji prasowej.. Do tego już w tytule pojawiają się słowa „nieustraszony”, „odważny” i „nieoczekiwany”. Jak podkreśla Jaguar w rebrandingu ma się zmienić także wymowa z amerykańskiego „Jag-wahr”( czyli „Dżagłar’”) na bardziej brytyjskie „Jag-you-are,” („Dża-gju-ar”).

Czytaj więcej

Jaguar zmienia swój logotyp

Jaguar zmienia swój logotyp

Foto: mat. prasowe

Nowy logotyp Jaguara polaryzuje. “Nie ma zadowolić wszystkich”
czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBielszczanie zapłacą więcej za przejazdy. Czy nowy BBbilet złagodzi podwyżki?
Następny artykułBanan z taśmą klejącą sprzedany. “Dzieło sztuki” poszło za miliony dolarów