rozwiń ›
Nowa Skoda Elroq już dostępna w Polsce. Na początek trzy wersje do wyboru
Nowa Skoda Elroq debiutuje na polskim rynku. Czeski producent wprowadza trzy odmiany – podstawową wersję Elroq 50 z silnikiem o mocy 170 KM i na stalowych felgach, pośrednią Elroq 60 z 204-konnym napędem oraz bardzo dobrze wyposażoną konfigurację Elroq 85 z najmocniejszą jednostką 285 KM. Do tego są różnice w stylistyce czy systemach asystujących.
Elroq z modnie narysowanym 4,5-metrowym nadwoziem w poręcznym formacie podwyższonego, pięciodrzwiowego coupe wjeżdża do najszybciej rosnącego segmentu kompaktowych SUV-ów i okazuje się najtańszym w tej klasie. Czego mogą spodziewać się kierowcy?
Nowa Skoda Elroq w stylu Modern Solid wygląda jak prototyp
Elroq wygląda jak prototyp, który uciekł projektantom na ulicę. Jednak to pierwsza seryjna Skoda stworzona w zgodzie z nowym językiem stylistycznym Modern Solid. Stąd zamiast pionowo ustawionego grilla pojawiła się masywna przednia część nazwana Tech-Deck Face, która za ciemnym szkłem skrywa radar i kamerę odpowiedzialne za prowadzenie auta. Wyżej tuż pod krawędzią maski biegnie animowany pas świetlny, a nad tym zamiast znanego logo ze strzałą pierwszy raz mamy napis SKODA. Elroq na świat patrzy przez lampy, które przewidziano w dwóch wersjach.
Skoda Elroq
/
dziennik.pl
/
MACIEJ LUBCZYNSKI
Reflektory Matrix LED mają 36 segmentów świetlnych
Standardowy wariant wykorzystuje ciągły moduł światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy na górze oraz jednostkę z modułami LED dla świateł mijania i drogowych na dole. Najbardziej zaawansowana odmiana to już matrycowe reflektory LED Matrix – tu cztery moduły tworzą pasek światła dziennego u góry. Niżej pracują dwa umieszczone obok siebie moduły BiLED, jeden dla świateł mijania i jeden dla świateł drogowych. Łącznie to 36 indywidualnych segmentów matrycy. Każdy segment może być sterowany oddzielnie, aby nie oślepiać nadjeżdżających pojazdów podczas korzystania ze świateł drogowych lub do oświetlania znaków drogowych. Dodatkowo reflektory LED Matrix oferują pięć trybów pracy: miejski, podmiejski, autostradowy, na każdą pogodę i turystyczny dla krajów, w których obowiązuje ruch lewostronny.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS