Jutro Gran Turismo 7 otrzyma aktualizację 1.54, w której znajdzie się 5 samochodów i garść pomniejszych nowości. Update powinien też dodać wsparcie dla PS5 Pro… ale chyba studio Polyphony Digital nie uznało za stosowne się tym pochwalić.
Źródło fot. Polyphony Digital
i
Gran Turismo 7 znalazło się wśród pierwszych gier, które zaprezentowano z wizualnymi ulepszeniami na PS5 Pro. Potem twórcy zakomunikowali, że „celują w listopad” z aktualizacją wprowadzającą te funkcje. Dziś, dwa tygodnie po premierze konsoli, update został wreszcie zapowiedziany (na jutro)… ale na liście głównych zmian w ogóle nie pada wzmianka o nowym sprzęcie Sony.
Co z GT7 na PS5 Pro?
Czyżby słynna opieszałość studia Polyphony Digital była naprawdę tak potężna? Wydaje się, że to raczej luka w komunikacji (inna rzecz charakterystyczna dla tego dewelopera). Aktualizacja jest już bowiem dostępna do pobrania na PS5 w ramach tzw. preloadu i waży aż 32 GB – wielokrotnie więcej niż poprzednie, a nowa zawartość nie uzasadnia takiego rozmiaru.
Dlatego można spodziewać się, że update jednak doda wsparcie dla PlayStation 5 Pro, a informacje na ten temat znajdą się na pełnej liście zmian, którą twórcy opublikują jutro z samego rana, gdy zawartość aktualizacji zostanie odblokowana.
5 nowych aut w Gran Turismo 7 v1.54
Przejdźmy zatem do tejże zawartości. Główne danie stanowi pięć nowych samochodów:
- Ford Escort RS Cosworth ‘92
- Mercedes-Benz W 196 R ‘55
- Porsche 911 Turbo S (992) ‘20
- Porsche Mission X ‘23
- Suzuki Jimny Sierra JC ‘18
Na liście znaleźli się jednocześnie reprezentanci bodaj wszystkich wiodących trendów w rozszerzaniu parku maszyn Gran Turismo. Po pierwsze, nadrabianie obowiązkowych youngtimerów (Ford). Po drugie, dodawanie legendarnych modeli, które są ultra rzadkie i potencjalnie ultra drogie (Mercedes; fani spodziewają się, że może kosztować nawet 20 milionów kredytów).
Po trzecie, wybieganie w przyszłość futurystycznymi prototypami (Porsche Mission X). Po czwarte, nadrabianie współczesnych samochodów sportowych (Porsche 911). Po piąte wreszcie, dorzucanie dla zabawy japońskich „zwyklaków”, a przy okazji także dublowanie już dostępnych w grze aut alternatywnymi wariantami (Suzuki; w styczniu dostaliśmy bliźniaczy model Jimny). Słowem, różnorodności w tym zestawieniu na pewno nie brakuje.
Lista zmian w aktualizacji 1.54
Poza samochodami studio Polyphony Digital przygotowało garść pomniejszych nowości:
- felgi marki Rotiform;
- udostępnienie wyścigów z GT Sophy (zaawansowaną AI dostępną tylko na PS5) na kolejnych dwóch trasach: Trial Mountain i wschodniej pętli prawoskrętnej na Tokyo Expressway;
- dwa specjalne singleplayerowe wyścigi celebrujące finał e-sportowych zawodów Gran Turismo World Series + trzy standardowe wyścigi na Światowych torach;
- dodatkowe menu Ferrari Speciale w Cafe (prezentacja i nagroda za dodanie do kolekcji wskazanych trzech aut, w tym przypadku Ferrari F40, F50 i Enzo, które kosztują po kilka milionów kredytów i są nieco problematyczne do zdobycia);
- scenerie w Kolorado do trybu fotograficznego Scapes.
Pełna lista zmian w aktualizacji może zawierać jeszcze kilka niespodzianek – poza wsparciem dla PS5 Pro. Przekonamy się jutro o świcie.
- Recenzja Gran Turismo 7
- Poradnik do Gran Turismo 7
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS