A A+ A++

Burmistrz Mateusz Kutrzeba ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. W Ratuszu potrzebny jest inspektor w Biurze Rady Miejskiej.

Wymagania jakie stawia kandydatom to m.in.: wyższe wykształcenie (najlepiej prawo lub administracja), minimum 3 lata stażu pracy, w tym min. rok w administracji samorządowej i doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności. Wymagana jest też wiedza z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym,  ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o doręczeniach  elektronicznych, ustawy o ochronie danych osobowych i aktów wykonawczych do tych ustaw.

Co leży w zakresie obowiązków takiego inspektora? M.in.:

  • organizacja, obsługa posiedzeń komisji i sesji Rady Miejskiej (sporządzanie protokołów oraz wniosków z posiedzeń, przygotowanie materiałów na sesję, powiadomienie radnych i przewodniczących zarządów Rad Osiedli o terminach sesji i komisji).
  • przygotowywanie projektów uchwał z inicjatywy komisji oraz grup radnych,
  • przekazywanie do Dziennika Urzędowego Województwa Podkarpackiego uchwał podjętych przez Radę Miejską poprzez edytor aktów prawnych ,
  • obsługa systemu e-Sesja,
  • prowadzenie rejestrów: uchwał, wniosków, zapytań i interpelacji, protokołów komisji, skarg , petycji.
  • obsługa kancelaryjno – techniczna spotkań radnych i przewodniczącego rady z mieszkańcami – dyżury radnych.
  • zZamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznych uchwał Rady Miejskiej, informacji o sesjach, posiedzeniach komisji, dyżurach radnych i innych sprawach związanych z funkcjonowaniem Rady Miejskiej oraz Rad Osiedlowych, zapytań i interpelacji oraz odpowiedzi na zapytania i interpelacje.
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym w zakresie dotyczącym działania Biura Rady Miejskiej w Dębicy.
  • przyjmowanie i rejestrowanie w dzienniku korespondencji pism wpływających do Rady Miejskiej oraz archiwizacja dokumentów Rady Miejskiej.
  • współudział w przeprowadzeniu konsultacji społecznych zarządzonych przez Radę Miejską.
  • wykonywanie czynności archiwizowania dokumentów Rady Miejskiej.
  • obsługa kancelaryjno – techniczna prac związanych z wyborami do Rad Osiedli i ich organów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne składać można w Ratuszu do 28 listopada. Szczegóły dotyczące naboru znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębicy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent podpisał ustawę. Będzie nowy podatek od stycznia 2025. Kto będzie musiał płacić?
Następny artykułBrak napięcia. Utrudnienia w kursowaniu tramwajów. Awaria w Zakładzie Energetycznym