Marki mogą zaspokoić ten popyt dzięki innowacjom, które wspierają optymalne samopoczucie na każdym etapie życia. Jednym z przykładów są witaminy i suplementy; których globalna sprzedaż detaliczna w ostatnich latach stale rośnie. Oczekuje się, że w 2025 r. osiągnie pułap 139,9 mld dol. Trend ten dodatkowo napędzają: starzejące się populacje, szczątkowe skutki pandemii, możliwości naukowe i postęp technologiczny. Już 52 proc. konsumentów uważa, że będą zdrowsi w ciągu najbliższych pięciu lat niż obecnie, a 54 proc. wie, które witamin i suplementy przyjmować. Konsumenci zwracają się również ku niszowym środkom zaradczym, które rozwiązują problemy związane z wiekiem, takie jak: funkcje poznawcze, zmiany hormonalne i układ motoryczny. Są też proaktywni w poszukiwaniu produktów o udowodnionej skuteczności, które pomagają złagodzić lub złagodzić objawy na różnych etapach życia.
CZYTAJ: Miliarderzy szukają klucza do długowieczności. “Istnieje spora szansa, że wiemy, jak to zrobić”
Przykładowo: 34 proc. konsumentek przyjmowało witaminy i suplementy, aby zapobiegać objawom związanym z menopauzą w 2024 roku. Ludzie chcą czuć się dobrze – fizycznie, psychicznie, emocjonalnie – na każdym etapie życia. Spersonalizowane suplementy, programy fitness i techniki biohackingu (biohacking to nowatorski styl życia, zapewniający maksimum możliwości fizycznych, psychicznych i intelektualnych – red.), stają się powszechną częścią codziennej rutyny. Dziś najwyższymi priorytetami są: dobre starzenie się i optymalizacja zdrowia. Szansą dla producentów są tu mobilne urządzenia i aplikacje monitorujące w czasie rzeczywistym zdrowie i samopoczucie. Oczekuje się, że ich globalna sprzedaż odnotuje dwucyfrowy wzrost w latach 2024-2026.
Mądrzejsze portfele
Konsumenci oczekują od firm i marek wartości dodanej. Ludzie ważą wartość swoich zakupów wz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS