NVIDIA wypuściła nowe sterowniki dla swoich kart, dzięki którym ich flagowe GPU będą gotowe na nadejście najważniejszych w najbliższych tygodniach produkcji.
Dziś producent kart graficznych wypuścił nowe sterowniki oznaczone 566.14, które przygotowują karty Geforce RTX do premiery gier S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl, Indiana Jones and the Great Circle czy Microsoft Flight Simulator 2024.
Ponadto NVIDIA potwierdziła, że nadchodząca produkcja studia GSC Game World będzie korzystała z DLSS 3 i metody generowania klatek Super Resolution. Dzięki tej ostatniej funkcji osoby, które posiadają najnowsze karty RTX i grają na maksymalnych ustawieniach w rozdzielczości 4K, mogą liczyć na znaczące wzrosty płynności.
Gracze korzystający z kart GeForce RTX 4070 przeskakują z 30 klatek na sekundę do 70 klatek na sekundę, co znacznie zwiększa płynność, klarowność gry i płynność animacji, a wraz z przechodzeniem w górę stosu GPU liczby te tylko rosną. GeForce RTX 4070 SUPER działa w 87 klatkach na sekundę, GeForce RTX 4070 Ti SUPER osiąga 100 klatek na sekundę, GeForce RTX 4070 SUPER 112 kl./s, a najszybsza na świecie konsumencka karta graficzna do gier, GeForce RTX 4090, przekracza 120 kl./s.
Zwolennicy rozdzielczości 1440p mogą liczyć nawet na 145 klatek na sekundę. Z kolei granie w Full HD zapewni nawet 166 fpsów.
NVIDIA zadbała również o to, aby posiadacze laptopów z kartami RTX 40 mogli czerpać najlepsze wrażenia ze STALKERA 2.
Ponadto STALKER 2 będzie wspierał technologię zmniejszania opóźniania systemu NVIDIA Reflex, które jest już obecne w 130 tytułach i używane przez 90% miłośników strzelanek stawiających na rywalizację, kooperację lub doświadczenie dla jednego gracza.
Ta rewolucyjna technologia zmniejsza opóźnienia systemu na kartach graficznych GeForce i laptopach, dzięki czemu Twoje działania następują szybciej, dzięki czemu tytuły dla jednego gracza są bardziej responsywne i przyjemne.
W grze S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl włączenie funkcji Reflex za pomocą kilku kliknięć powoduje zmniejszenie opóźnień systemu nawet o 45%, co jeszcze bardziej poprawia wrażenia z korzystania z komputera przez graczy korzystających z kart GeForce.
Rozwiązania, które opracowała NVIDIA, będą dostępne również w grze Indiana Jones i Wielki Krąg.
W ramach współpracy z Bethesda Softworks i MachineGames, Indiana Jones and the Great Circle™ na PC została wzbogacona o najnowocześniejsze funkcje, które przenoszą wydajność i jakość obrazu na wyższy poziom w systemach GeForce RTX z serii 40.
Na komputerze cienie, odbicia i globalne oświetlenie są dokładnie renderowane w ultra wysokiej jakości dzięki funkcji Full Ray Tracing. Promienie świetlne odbijają się wielokrotnie po każdej scenie, dzięki czemu każde miejsce w Twojej podróży po świecie w Indiana Jones i Wielki Krąg będzie wyglądać niesamowicie podczas grania na komputerze PC z kartą GeForce RTX.
Producent kart graficznych nie tylko wszedł we współpracę z Bethesda Softworks i MachineGames, tylko po to, aby umieścić swoje technologie w wyczekiwanej grze akcji. Otóż każdy, kto do 29 grudnia zdecyduje się kupić karty RTX 4090, 4080 SUPER, 4080, 4070 Ti SUPER, 4070 Ti, 4070 Ti, 4070 SUPER lub 4070, albo laptopy wyposażone w RTX 4090, 4080 lub 4070 otrzyma za darmo kod na grę Indiana Jones and the Great Circle w wersji Digital Premium Edition. Dzięki niej w najnowszą grę będzie można zagrać na trzy dni przed oficjalną premierą, czyli już 6 grudnia.
Oprócz tego obecność NVIDIA DLSS 3, DLAA, NVIDIA Reflex i cienie oparte na raytracingu będą dostępne w Microsoft Flight Simulator 2024, który zadebiutuje już 19 listopada. Natomiast już dzisiaj te rozwiązania są dostępne w Farming Simulator 25.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS