Współpraca oficjalnie rozpocznie się w sezonie 2025, w 90. rocznicę powstania KitKat oraz 75. rocznicę powstania Formuły 1. W kolejnych latach partnerstwo wejdzie na kolejny poziom, a fani Formuły 1, jak zwykle będą mogli liczyć na ciekawe działania promocyjne, nagrody i strefy dla fanów na wybranych wyścigach.
Przenosząc swoje kultowe hasło “Czas na przerwę, czas na KitKat” do Formuły 1, partnerstwo podkreśla znaczenie chwili przerwy i łączy dwie różnorodne globalne grupy fanów. Obie marki angażują się w wzbogacenie doświadczeń fanów, łącząc emocje światowej klasy wyścigów z humorem KitKat i tradycją dzielenia się przerwami.
“Jesteśmy zachwyceni, że tak znana i fajna marka jak KitKat dołącza do nas jako partner” mówiła Emily Prazer, dyrektor ds. handlowych Formuły 1. “Jest uwielbiana na całym świecie i nie możemy się doczekać wspaniałych doświadczeń, które przyniesie naszym fanom na torze oraz nowej publiczności, którą wprowadzi do tego sportu.”
“Formuła 1 to globalne zjawisko o szybko rosnącej, zróżnicowanej grupie fanów, zwłaszcza wśród młodszej widowni” mówił z kolei Bernard Meunier, reprezentujący koncern Nestle. “Dzięki globalnemu zasięgowi i napiętemu harmonogramowi, F1 oferuje KitKat idealną platformę, by przypominać każdemu o potrzebie chwili przerwy. Cieszymy się, że możemy wnieść nasze charakterystyczne poczucie humoru do tego ekscytującego sportu i tworzyć niezapomniane wrażenia dla fanów na całym świecie.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS