Który z działających w Polsce banków oferuje klientom najwyższą jakość obsługi? Konkurencja jest zacięta, ale po podliczeniu punktów w rankingu Przyjazny Bank “Newsweeka” pierwsze miejsce Banku Millennium nie budzi wątpliwości. I choć ogólnie jakość usług jest wysoka, to są niestety banki, które wyraźnie odstają od reszty stawki.
Do sprawdzania, który bank ma najwyższą jakość obsługi i jest najbardziej przyjazny klientom, podchodzimy bardzo poważnie. Audytorzy agencji Minds & Roses badają dla nas usługi 10 największych działających w Polsce banków. Jak to robią? Wcielają się w rolę “tajemniczego klienta” i rzucają wyzwanie bankowym systemom.
Szanse są równe, wygrać może każdy. Ale jest tak, że od kilku lat klucz do zwycięstwa trzyma w kieszeni Bank Millennium. Mało tego – wciąż powiększa przewagę nad resztą stawki. Kto z bankowego peletonu próbuje mu rzucić wyzwanie i co daje Millennium przewagę nad pozostałymi? Oto analiza wyników 23. edycji rankingu banków “Newsweeka”:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS