Rosnąca świadomość profilaktyki i leczenia to nie tylko wnioski wyciągnięte po pandemii, ale również ilustracja globalnego trendu na przedłużenie życia w dobrej kondycji i formie – przyznaje Magdalena Rumas, ekspert w agencji badawczej Minds&Roses. W konsekwencji tych zachowań można spodziewać się większego zainteresowania kategoriami preparatów wspomagającymi nie tylko aktywność fizyczną, ale i całego obszaru beauty i szeroko rozumianego well-being, co rzutować będzie głównie na suplementację. Z drugiej strony, palący jest nadal problem otyłości, co daje szeroką przestrzeń na preparaty i wyroby medyczne przeciw jej konsekwencjom jak cukrzyca czy problemy z układem ruchu.
Dużym obszarem wzrostu jest kategoria leków przeciwbólowych, która w ciągu najbliższych pięciu lat ma zwiększyć swoją wartość o 0,3 miliarda funtów.
Od lat przeprowadzamy badanie Haleon Pain Index, które potwierdza, że ból jest ważnym problemem w naszym społeczeństwie – przyznaje Jihad Sabbagh, dyrektor generalny na Polskę i Ukrainę w Haleon. Z ostatniej edycji badania wynika, że ponad 60 proc. Polaków zmagających się z bólem unika kontaktów społecznych, a dla 1/3 społeczeństwa dolegliwości bólowe to nadal temat tabu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS