Concord pozostaje największą porażką tego roku, w którą Sony wtopiło wiele milionów dolarów. Była to inwestycja, której los został przekreślony 11 dni po premierze gry, kiedy to deweloperzy wyłączyli serwery. Sony było do tego stopnia niezadowolone z tej sytuacji, że zamknęło studio odpowiedzialne za tytuł. Do kwestii porażki odniósł się prezes Sony, Hiroki Totoki.
Hiroki Totoki podczas sesji pytań i odpowiedzi został zapytany o Concorda oraz powody porażki. Totoki wyjaśnił, że wejście firmy w gry na żywo to wciąż proces uczenia się i że musiała wyciągnąć wnioski z tego, co stało się z Concord.
Hiroki Totoki odnosząc się do porażki Concord powiedział, że Sony nadal się uczy i wyciąga wnioski z bolesnej lekcji.
„Obecnie wciąż się uczymy. I zasadniczo, jeśli chodzi o nowe marki, oczywiście, nie wiesz, jaki będzie rezultat, dopóki nie wypróbujesz tego w rzeczywistości. Dlatego dla nas, dla naszej refleksji, prawdopodobnie potrzebujemy wielu opcji, w tym testów użytkowników lub wewnętrznej oceny, a także czasu”.
Wcześniej starszy wiceprezes ds. finansów i IR Sony Sadahiko Hayakawa zauważył różnicę między sukcesem Helldivers 2 a porażką Concord.
„W tym roku uruchomiliśmy dwie gry usługi. Helldivers 2 był ogromnym hitem, podczas gdy Concord ostatecznie zamknięto. Zdobyliśmy wiele doświadczenia i wiele się nauczyliśmy z obu gier” – wyjaśnił.
Sony zamierza w przyszłości zbudować optymalne portfolio gier single player, w czym jest bez wątpienia bardzo doświadczone i łącząc je z grami usługami, o których dalej się uczy i jak na razie miejmy nadzieję wyciąga lekcje z tegorocznych porażek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS