Wczoraj pisaliśmy o tym, że nawet na PS5 Pro nie możemy liczyć na zabawę w trybie 60 fps w trybie Jakości, w Elden Ring. Niestety pojawiają się kolejne produkcje, gdzie animacja na PS5 Pro pozostawia sporo do życzenia.
Wydany w marcu exclusive PS5 pt. Rise of the Ronin nie należy do gier zachwycających swoją warstwą graficzną. Optymalizacja jest tutaj jednak na tyle słaba, że nawet PS5 Pro, z dedykowanym nowej konsoli patchem 1.08, nie uzyskuje 60 fps w trybie priorytetu Jakości.
W poniższym teście możemy zobaczyć, że w trybie Jakości PS5 Pro renderuje tylko ok. 40 fps podczas eksploracji świata w Rise of the Ronin. Framerate skacze do 60 fps tylko, gdy spojrzymy na grunt lub niebo. Podobny rezultat animacji (ok. 43 fps) uzyskujemy z włączonym ray tracingiem.
Wczoraj pisaliśmy, że fani Elden Ring nie mogą obecnie liczyć na zabawę w 60 fps, w trybie Jakości z PS5 Pro. W przypadku tego dzieła FromSoftware możliwe są jednak jeszcze poprawki. Być może japońskie studio przygotuje jeszcze aktualizację dedykowaną PS5 Pro (obecnie gra działa na PS5 Pro w trybie Game Boost).
Poniżej czeka też na was analiza framerate’u w bazowym modelu PS5, z premierową wersją Rise of the Ronin.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS