A A+ A++

Użytkownicy nie mieli dostępu m.in. do serwisu internetowego banku. Nie działała także aplikacja.

Problemy klientów Alior Banku zaczęły się przed godziną 12.

Przed godz. 14 bank poinformował o usunięciu awarii. 

“Aktualnie aplikacja mobilna Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online, Business Pro oraz Kantor Walutowy działają prawidłowo” – poinformowano.


Opracowanie:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRekordowa ilość przestępstw z nienawiści do Żydów
Następny artykułImigranci odpowiadają za co trzeci rozbój w Hiszpanii