Suzuki e Vitara z nową filozofią wnętrza
Wnętrze pomieści pięć osób, jest obszerne zarówno z przodu jak i z tyłu gdzie na dzielonej rozkładanej kanapie pomieścić trzy osoby. Deska rozdzielcza ma zupełnie nowy styl, którego nie znają klienci Suzuki. Szeroki tunel środkowy ma pod spodem sporych rozmiarów półkę, a biegi wybierane są obrotowym pokrętłem, tuż za nim są dwa cupholdery i indukcyjna ładowarka. Dwuramienna wielofunkcyjna kierownica jest na dole spłaszczona, a przed nią rozciąga się duży wyświetlacz. To na nim można odczytać wszystkie informacje o tym co dzieje się z samochodem i w samochodzie. Stylista tego modelu podkreślał też o wyjątkowym efekcie wizualnym czterech pionowo ustawionych dysz wentylacji. Na desce rozdzielczej pozostały również fizyczne przyciski. Klienci Suzuki na pewno będą wdzięczni za takie rozwiązanie. W opcji dostępny jest dwuczęściowy, szklany dach panoramiczny, a w całej kabinie zainstalowano oświetlenie LED.
Suzuki e Vitara
Jednak prawdziwą innowacją, a właściwie rewolucją e Vitary jest jej nowa architektura elektryczna, którą Suzuki nazywa Heartect-e i ma się wyróżniać swoją lekką konstrukcją. Platforma została opracowana wspólnie z Toyotą i Daihatsu. Dobrze znany w Suzuki napęd na wszystkie koła Allgrip przetrwał w epoce elektrycznej i nosi nazwę Allgrip-e. Napęd na wszystkie koła zapewniają silniki elektryczne na obu osiach. Ale to dotyczy droższych modeli, bo w wersji podstawowej e Vitara jest dostępna z napędem na przednią oś i ma silniki elektryczny o mocy 144 KM. Umieszczony w podwoziu akumulator LFP ma pojemność 49 kWh. Alternatywnie dostępny jest również akumulator o pojemności 61 kWh. Wersja 2WD ma wówczas mocniejszy silnik, który osiąga moc 174 KM. Wariant z napędem na wszystkie koła, dostępny tylko z większym akumulatorem i ma dugi silnik elektryczny o mocy 65 KM na tylnej osi i moc systemową 183 KM. Zasięg według zapewnień produ … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS