A A+ A++

50% przychodów z subskrypcji trafi do Games For Change.

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, nawiązała współpracę z Long Tale Games w celu przeprowadzenia kampanii charytatywnej. 50% przychodów ze sprzedaży 3-miesięcznego pakietu subskrypcji gry „Life is Feudal” zostanie przekazane organizacji Games For Change. Inicjatywa, która potrwa do 31 grudnia, stanowi wyraz zobowiązania Xsolla na rzecz wykorzystywania potencjału gier, aby przyczyniać się do pozytywnych zmian.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241031570044/pl/.

Kampania oferuje graczom emocjonujące przygody w ramach „Life is Feudal: MMO”, a zarazem umożliwia realne przyczynienie się do zmian. Kampania, w ramach której połowa przychodów ze sprzedaży każdej 3-miesięcznej subskrypcji wesprze programy edukacyjne, inicjatywy w zakresie zaangażowania obywatelskiego oraz projekty mające pozytywny wpływ na społeczeństwo, udowadnia, że gry mogą przyczyniać się do kształtowania lepszej przyszłości. Gracze mogą zaangażować się w istotnej sprawie, udowadniając, że w grach nie chodzi jedynie o rozrywkę – mogą one być również sposobem na wspieranie ważnych inicjatyw.

„Gry to nie tylko rozrywka; to również społeczność oraz zdolność do dokonywania istotnych zmian – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Wsparcie Games For Change wpisuje się w naszą misję, jaką jest rozwiązywanie najważniejszych problemów związanych z edukacją, zaangażowaniem obywateli oraz oddziaływaniem społecznym za pośrednictwem gier. Kampania ta sprzyja powstaniu włączającej społeczności graczy, inspirując zarazem do dokonywania zmian za pomocą gry”.

„Games For Change jest zaszczycona, że może uczestniczyć w tej inicjatywie łączącej graczy, programistów i twórców w celu wywarcia pozytywnego wpływu na społeczeństwo – powiedziała Susanna Pollack, prezeska Games For Change. – Dzięki partnerstwu z Xsolla i Long Tale Games pragniemy wesprzeć jeszcze więcej twórców, aby mogli opracowywać angażujące, edukacyjne i inspirujące doświadczenia wykraczające poza samą rozrywkę. Zebrane środki zostaną przeznaczone na realizację naszej misji, jaką jest wykorzystywanie potencjału gier i imersyjnych mediów w służbie społeczeństwu, przyczyniając się do istotnych zmian w społecznościach na całym świecie”.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej dotyczącej kampanii Long Tale Games i Games For Change: https://x.la/gamesforchange-lif.

Kampanie te stanowią wyraz zaangażowania Xsolla na rzecz odpowiedzialności społecznej oraz zobowiązania społeczności graczy do wykorzystywania platform na rzecz dobra wspólnego.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom firmy dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Montrealu, Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak „Valve”, „Take-Two”, „KRAFTON”, „Nexters”, „NetEase”, „Playstudios”, „Playrix”, „miHoYo” i inne.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com.

Twitter (X): @Xsolla | Facebook: Xsolla | Instagram: @xsolla | LinkedIn: Xsolla

Informacje o Long Tale Games

Long Tale Games (LTG) jest wydawcą prowadzącym działalność w dziedzinie multiwersum, którego celem jest wznowienie legendarnych gier wzbogaconych o nową energię i wykorzystujących innowacyjne techniki generowania dochodów i pozyskiwania użytkowników. LTG, która może się poszczycić zróżnicowanym portfolio gier od produkcji klasycznych po wersje web3, wykorzystuje wiedzę branżową do kształtowania, prowadzenia, dalszego rozwoju i wspierania sprzedaży prawdziwych perełek i klasyków, dbając o zapewnienie indywidualnego podejścia do każdego projektu. Najważniejszą rolę w LTG odgrywają specjalni weterani branżowi, którzy wierzą w strategię realizowaną w oparciu o społeczność, angażując graczy w proces rozwoju gier, aby móc tchnąć w nie nowe życie, a tym samym udowodnić swoje zobowiązanie do wskrzeszenia ulubionych produkcji graczy i wsparcia rozwoju nowych przedsięwzięć w świecie gier.

Więcej informacji można znaleźć na stronie longtalegames.com.

Twitter (X): @LifeisFeudal | Facebook: Life is Feudal

Games For Change

Od 2004 r. organizacja Games For Change (G4C) wspiera twórców gier i innowatorów, umożliwiając im przyczynianie się do realnych zmian w świecie z wykorzystaniem gier i imersyjnych mediów, które pomagają uczyć się, wywierają korzystny wpływ na społeczności i umożliwiają kształtowanie lepszego świata. G4C współpracuje z firmami technologicznymi i producentami gier, organizacjami non profit, fundacjami oraz instytucjami rządowymi w celu prowadzenia światowej klasy imprez, ogólnodostępnych salonów gier, konkursów projektowych i programów dla młodzieży. G4C wspiera globalną społeczność twórców gier pracujących nad wykorzystywaniem gier do rozwiązywania prawdziwych wyzwań otaczającego nas świata, od kryzysów humanitarnych po zmianę klimatu i edukację.

LinkedIn: Games For Change | Twitter (X): @G4C | Facebook: Games For Change

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241031570044/pl/.

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Derrick Stembridge

globalny dyrektor ds. public relations, Xsolla

e-mail: [email protected]

Źródło informacji: Business Wire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLeszek Pietraszek nowym wicemarszałkiem Województwa Śląskiego
Następny artykułW listopadzie poczujemy się staro. To miesiąc rocznic kultowych retro gier!