Porsche 911 Carrera T dołącza do oferty niemieckiego producenta. Auto wyróżnia się mniejszą masą, sześciobiegową skrzynią manualną i gorszym wyciszeniem. Ile trzeba za nie zapłacić?
Porsche 911 Carrera T uzupełnia ofertę niemieckiego producenta jako “lekki, dynamicznie usposobiony” wariant nowego 911. Auto wyróżnia się pod wieloma względami. Całą konstrukcję udało się odchudzić i w efekcie w najlżejszej konfiguracji, wraz z kubełkowymi fotelami, waży ono ponad 40 kg mniej od 911 Carrera. Auto dostępne jest w dwóch wariantach nadwozia – jako coupe i kabriolet.
Za wprawianie auta w ruch odpowiada trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser. Generuje on 394 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Napęd trafia na tylne koła. Co ważne, silnik współpracuje z sześciobiegową skrzynią manualną. W standardowej specyfikacji auto w odmianie coupe przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy (4,7 s w kabriolecie). Prędkość maksymalna tego auta wynosi 295 km/h (coupe) lub do 293 km/h (kabriolet). Ponadto, by brzmienie silnika było dla nas lepiej słyszalne, “uszczuplono” izolację wnętrza.
To jednak nie wszystko. Porsche 911 Carrera T oferuje w standardzie tylną oś skrętną – producent zapewnia, że konfiguracja została specjalnie opracowana dla tej wersji. Układ kierowniczy natomiast ma oferować bardziej bezpośrednie przełożenie. To zaś ma przekładać się na lepsze prowadzenie. Oprócz tego w standardzie klienci znajdą adaptacyjne zawieszenie obniżone o 10 mm. Auto wyposażone jest w 20-calowe felgi z przodu i 21-calowe z tyłu.
Widząc 911 Carrera T, będziemy mogli je rozpoznać m.in. naklejkami ze schematem przekładni na tylnych szybach, oznaczeniami w kontrastowym kolorze Vanadium Grey. Auto wyróżnia się również aerodynamicznie zoptymalizowaną krawędzią spoilera pochodzącego z 911 Carrera GTS. Nabywca 911 Carrera T w odmianie kabrio może zdecydować również, jaki kolor dachu chce – oprócz czarnego do wyboru jest również czerwony, niebieski lub brązowy.
Na desce rozdzielczej znajdziemy np. stoper (element standardowego pakietu Sport Chrono). Dźwignia manualnej skrzyni została skrócona i ma gałkę z laminowanego drewna orzechowego o otwartych porach. Przed dźwignią znajduje się natomiast emblemat z logo “MT” (od Manual Transmission, czyli skrzynia manualna z angielskiego), a na desce rozdzielczej po stronie pasażera schemat prz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS